28 Temmuz 2014 Pazartesi

Yabancı diziler güncellemesi #2

Eveettt Amerikan dizilerine sürekli bir yenisi eklenince ben de Güncelleme serisi yapmaya karar verdim ^^ Artık yeni başladığım diziler ya da beğenmeyip bıraktıklarımı bu isim altında topluca yazarım ^^
İlk yazdığım İzlediğim yabancı diziler  yazısında en son Revolution yazmışım. Ordan devam edelim o zaman.
Grimm
İzlediğim bütün diziler tatile girmişse ya da yeni bölümü yoksa biz de yeni dizilere başlarık dedik ve biraz araştırma sonucu Grimm'e denk geldim. sezon sayısı fazla diye ilk başta biraz uzak durduk. Bir de korku dizisi diyordu biz izleyemeyiz ki desek de dayanamayıp başladık :D

Konusu: Polis memuru Nick bir gün aniden bazı insanları farklı görmeye başlar. Değişik canavar ya da hayvanımsı şeyler gibi. İlk başta kendisinin yanıldığını ya da aklını kaçırmaya başladığını düşünse de sonra halası çıkagelir ve işin özünü anlatır. Aslında Nick bir Grimm'dir ve bu aile mirası gibi nesilden nesile geçer. Artık Nick, kötü olan canavarımsı yaratıkları durdurmaya çalışacaktır.

Konu güzel gelse de ilk 6-7 bölümde sıkılmıştım. bırakacaktım izlemeyi çünkü her bölümü birbirinden farklı olan dizileri hiç sevmem ama sonradan dizi öyle olmaktan çıktı ve merakla sabırsızlıkla izlediğim bi dizi oldu ve çok kısa bir sürede 3 sezon bitirdik :P 2 aydır beklemedeyiz. 4. sezon 24 ekimde başlayacak ^^
Ayrıca oyuncuların her birini de zamanla çok sevdim ^^

The Walking Dead
Adını heeeep duyduğum hatta merak ettiğim ama nedense pek izleyesim gelmeyen bir diziydi. Çok fazla mide bulandırıcı sahneler olmasının da etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir de bölüm sayısı çoktur bunun nasıl bitireyim yeaa diyordum çok çabuk bitti :D 
Konusu: Şerif olan Rick, görev sırasındayken ağır yaralanır ve hastaneye yatırılır. Uzun bi süre ardından gözünü açan Rick kendisini, harabe olmuş ve kimsenin olmadığı bir hastanede bulur... Çok geçmeden sebebi bilinmeyen bir nedenden ötürü insanların zombiye döndüğünü anlar ve hayatta kalma savaşı başlaar 
Diziye ilk başladım Rick ve arkadaşını görünce ıyyyy inşallah bunlar başrol değildirr tiplere gel desem de sonradan Rick'i sevip bağrımıza bastık :P Sakallı olduğu zamanlar artı point kazanıyor :P Neyse efenim.  İlk başlarda keşke başlamasaydık dedim dizinin kötü olmasından değil çok iğrenç olmasından dolayı. Hatta ilk sezonun sanırım 3. bölümünde bir sahnede ciddi ciddi affedersiz  birçok kez öğürdüm durdum Az daha kusuyordum. Neyse sonra sonra alıştık ^^ Sonraa oyuncuları da iyidir güzeldir ^^ favorim Daryl
Hatta sonradan keşfettim ki meğer Daryl Lady Gaga'nın Judas klibinde oynuyormuş!! Şarkıyı klibi önceden de bilirdim ama bunu öğrendiğim günden beri şarkıyı ayrı bir sevip dinlemeye başladım :P
Hmmm dizide çok ölümler oldu sevdiğim nefret ettiklerim fln bazen yavaş sıkıcı gitse de genel olarak çok güzel bir dizi Grimm sezon finaline girince buna başlamıştık. 1 aydır yeni sezonu bekliyoruz ^^ 5. sezon 12 ekimde başlıyor.

The Strain
Ankara'dan geldikten sonra da yabancı dizi kıtlığından dolayı The Strain'e başladık. Daha yeni dizi. 2 bölümünü izledik. 3. bölümü bekliyoruz. 
Konusu: JFK havalimanına ışıkları kapalı, kapıları kilitli bir uçak iniş yapar. Dr. Ephraim ve takımı da olayı araştırmak için görevlendirilir. Takım, uçakta 200 ölü ve 4 canlı bulur. Ölülerin vücutları morgdan kaybolmaya başlayınca durum daha karmaşık bir hal alır. Dizihabers'den alıntıdır
Vampir dizisi diye başladık önce pek anlam veremedik. Bu bizim bildiğimiz vampirlerden değil. garip tuhaf ve iğrenç bişi ama dizi güzel gidiyor bakalım daha başındayız ^^
~~~~~~
İlk yazdığım dizi yazısında Arrow izlediğimi söylemiştim bknz İlk 6-7 bölüm sıkıcı gelmişti. Grimm'de de dediğim gibi çünkü dizinin konusunda zaten baş kahramanımızın elinde bir liste var o listedekilern peşine düşüyor fln.. Yani her bölüm farklı kişileri konu ediyordu.. Çok sıkıldığımda tek kaldığımda elimde bir uğraş varken izliyordum sonra işler değişti epey sardı bir hızla bu diziyi de sezon finali yapıp güncele yetiştim ^^ Çok sevdim diziyi.  Uzun zamandır bekliyorum bakalım bunun da 3.sezonu 6 ekimde geliyormuş ^^

Yarım bıraktım Atlantis
Değişik fantastik bişilere daha başlayalım dedim.Atlantisi gördüm. Atlantis olayı çok ilgimi çektiği için başladım. Günümüz zamanında yaşayan jason denizaltı ile araştırmalar katılır. Kayıp kıta Atlantisi araştırmak için sonra birden bir gümbürtü bir patlama kendisini bir sahilde bulur. Atlantise hoş geldin.
Atlantis ama bence hiç atlantis gibi değil. Yani benim beklediğim atlantis bol mavisi bol yeşili olan cıvıl cıvıl bir yere bizi götürdükleri yer ise eski Mısır mı deseeemmmm.. Yunanistan mı deseemmm...:S Bir de mitolojik kişiler varlıklar var... yukardaki dombik mesela Herkül... :S hayal kırıklığı öyle herkül mü olurmuş. sarhoş beceriksiz ... hiç beğenmedm hiç sarmadı çok acemi dandik başarısız geldi dizi 2 yada 3 bölüm izledim bıraktım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder