18 Nisan 2014 Cuma

Sürpriz Gezi :)

Resimlerin konuşacağı bir blog yazısı ile selammm ^^
Hiç hesapta yokken, düşüncesi bile aklımın kenarından geçmemişken, 3 günlük bir Tekirdağ ve Edirne gezisi yaptımmmm ^^
Ankara'dan kuzenim eşiyle beraber tatile çıkmışlar. İlk durak bizim evdi. Bir kaç gün bizde kaldıktan sonra Tekirdağ'daki ablasına (kuzenn) gideceklerdi. Ablamla beni de davet ettiler. Biz de seve seve eşlik ettik ^^
Tekirdağ'ı çok fazla gezme gibi bir olayımız olmadı ama gördüğüm kadarıyla söylüyorum. Her tarafı sarı, çiçeklerle dolu ♥ Adı Kanola imiş ^^

Tekirdağ'a zaten akşam vardık. Hemen ertesi gün hep beraber Edirne'ye gittik. İlk durağımız II. Beyazıd külliyesiydi. Zamanımız kısıtlıydı. ama ben çok beğendim harika bir ortamı vardı ^^ ♥

Bunları da görür görmez aklıma Doktor Jin ve Faith geldi :D:D
Sonra Selimiye'ye gittik~~~
Sonracıımaa... Edirne'ye gitmişken meşhur Edirne ciğerinden yememek olmaz dedik.. Aslında tereddütlü sipariş ettim.. Ciğer... yani sevmeyebilirim :/  Ama sonradan pişman olmamak için bakalım bir kez daha yolum Edirne'ye düşecek miii  Ciğer dedim.
Görüntüsü pek hoşuma gitmediydi ama yiyince bayıldım. Gerçekten çok güzeldi. Hafif balık gibi de bir tadı vardı sanki. O üstündeki biberler de baya acıydı :D sadece serçe parmağımdaki tırnağın yarısı kadar bu ne laaa ahahhaha  ağzıma attım o bile yetti hüf hüf yapmaya :D Yani eğer yolunuz Edirne'ye düşerse, bence tereddütsüz deneyin :) ben çook beğendim. Görsel alıntıdır..

Sonra Tekirdağ'a dönmek üzereyken de akşam namazını 3 şerefeli camiinde kıldık ^^
Caminin içi Selimiye'den daha küçük ama ne denirrr :/ Avlu duvarları daha yüksek daha büyüktü. Hayran kaldım büyüleyicii♥
Bunlar da Edirne hatıralarımız ^^
Gidişte bir kişi eksiktik kuzenimin eşi sonradan başka arabayla gelmişti. Dönerken biraz felç geçirdik :D arka koltukta 4 kişi + bir de 2-3 yaşlarında çocuk vardı. Bütün yolculuğu yan oturarak geçirdim. İlk başta pek sorun olmuyordu ama sonra sonra artık kaburgalarım birbirine geçmeye başladı :D Hatta iç organlarıma batıyormuş gibi hissettim. Sağ elimi koyacak yer bulamadığımdan yanımdakinin omuzuna attım. o yüzden onu da kaybettim hissedemedim hiç :D 2 saat yolculuğun ardından enkazdan çıkmış gibiydim :D Ama şikayetçi miyim? hayır çok zevkliydi :D

Ertesi gün de Tekirdağ sahile gidelim dedik ^^ Oturup çay içip balık ekmek yemek gibi bir planımız vardı ama yağmur bastırınca eve döndüük ^^
Son olarak da akşam Tekirdağ'daki kuzenimin eşinin önerisiyle son bir kez dışarıya çıktık..Önce bir avm'e gidip indirimden bir kaç parça bişi aldım sonra da sabah içemediğimiz çayı içip eve döndük ^^
Son olarak da son gece uno oynadıkk :P Bulsak da biz de alsak güzel oyunmu valla hehe :D
He unutmadannn... Nüfus cüzdanımı evde unutmuşum ben :D Sürekli bir gerilim içindeydim. Çünkü iki defa yolda çevirme olduydu ya nüfus cüzdanlarını isteseydiler :O Kabussss haha :D