29 Nisan 2014 Salı

Şuppooooo Mariooooo

İlk okulda bilgisayar dersinde ne yapılırdı? Belki ilk ders Word, Excel anlatılırdı. Bilgisayar hakkında ana şeyler defterlere yazdırılırdı sonra ikinci ders serbest bırakırlardı. Bazen sadece 15 dk bizi tutar geriye kalan koca iki ders bizim olurdu :D İlk başlarda paint'de resim yapardık, mayın tarlası oynardık.. Sonra sonra bilgisayarlara oyunlar yüklemeye başladılar. Küçük flash oyunlar fln... Sonra efsane Super Mario....


Tabii başka güzel eğlenceli oyunlarımız da vardı. matematik geliştiren macera oyunu Bi kız vardı bulutların üstünden atlıyordu, kanatlı maymunlar fln vardı 
Sonra tavuklu bi oyun vardı... Pacman hala var :D neyysee

Mario'yu okulda cd'e çekip almış. Evde uzun zaman oynamıştım. O zamanlar da daha yeni bilgisayar girmişti evimizi ey gidi günler :D
Geçemediğim bölüm kalmamıştı motora bağlamıştım adeta :D İşte o zaman babam napıyorsun sen öyle, cındık mı atlatıyorsun demişti :D O gün bugündür bilgisayarda oynanan her oyun cındık, ben de Cındıkçı oldum :P haha

Efenimmm...
Yıllaarr yıllar üstüne benim o içinde mario oldan cd bozulduuu...
Ne zaman pc'e taksak cd'i bilgisayar donuklayıp kapanmaya başladı.
Sonra yine yıllaaaar yıllaarr üstüne beni mario krizi vurdu yaklaşık 2 sene kadar önce
Şu zamana kadar çok defa aradım ama bir türlü bulamadım o eski mario'yu
Ammmaaaa...
En son bize gelen kuzenimin laptop'ı kurcalarkennn...
Eneeeeeeeeeee  :O:O:O:O:O:O Maa.Maa..Maario değil mi oooo??? :O
O gün sevinçten yerimde duramadım :D Durup durup ablamı dürtüyorum ihii marioo ::D:D marioooowww kkkkkkk ayyy mariooooowww :D:D
Ama gel gör ki oynamayı biraz unutmuşum :D Mesela şu alttaki yerden bir türlü karşıya geçemedim. İki gün uğraştım sonra dün gece yanlışlıkla karşıya zıplamaya çalışırken alt tuşuyla beraber ctrl'e de basıncaa...
geçtim şimşekler çaktı fln :D nasıl unutmuşum yaa :D

 Ama şu bölümde çıkışı bulamıyorum bi türlüüüü :S Düz yoldan git yok, kestirmeden git yok.... Nerde la buranın çıkışı??? Duyan bilen varsa help plzzzz :P

Edit: Ablam dedi meğer ben onu disket ile getirmişim ablam sonradan cd'e çekmiş... Doğrudur bana da disket gibi gelmişti ama cd ile hatırlayınca öyle yazdım.. O zaman düzeltiyoruz. Disketle getirmişim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder