29 Mart 2014 Cumartesi

Eyvah Otuzumdayım!...

Geçen sene bir çekilişten kazanmıştım daha yeni okudum.
Arka kapakta şöyle yazıyor;

"İlk aşkınıza ne olduğunu hiç merak ettiniz mi? Son görüşmenizden on iki yıl sonra tekrar karşılaştığınızı ve hâlâ ondan delicesine hoşlandığınızı ve hâlâ ondan delicesine hoşlandığınızı hayal edin. İşte Delilahyı gördüğünde Dig Ryana da aynen böyle olmuştu. Şimdi Nadine olduğunuzu hayal edin. Son on beş yıldır en iyi arkadaşınız olan Dige âşık olduğunuzu fark ettiniz. Delilah okulda sizin rakibinizdi ve şimdi de öyle olduğunu öğreniyorsunuz. Onun yerinden ortaya çıkmasıyla kendinizi kıskançlık krizleri içinde çocukça şeyler yaparken buluyorsunuz. Sizin olanı geri almak için ilk aşkınız Philli aramak gibi. Bu hikâye eski kız ve erkek arkadaşlarla geçmişi didiklemeye başladığınızda olabileceklerle ilgilidir. Bazen aradığınız şey ne geçmişte ne de gelecektedir, aksine burnunuzun dibindedir."
Aslında konu güzel ama genel olarak çok sıkılarak okuduğum bir kitap oldu. Hele zaten sonlara yaklaşana kadar ittire ittire okudum. tamam yalan olmasın ortayı geçip sonlara yaklaştıkça zevkle okuduğum yerleri de vardı. 
Kitabım sonu hafif bir gülümseme oluşturdu. Ama bu kadar.
Aslında kitap tam bir klasik Amerikan romantik filmleri gibi. Hani şu sıkılmış televizyonda zap yaparken karşınıza çıkar ya çerezlik orta halli filmler, izlemesen birşey kaybetmeyip vakit geçirmek için izlediğin filmler.. aynen öyle.
Film olsa bence daha çekilir olurmuş.  
~~
Şuan Ahmet ümit - Sultanı öldürmek kitabına başladım ama anlatımı beni çok sıktı :/ Daha çok başlardayım, kitap yarım bırakmayı da hiç sevmem ama hem bu kadar kalın olup hem de anlatımını hiç beğenmemişken bilmiyorum bakalım nasıl olacak :( ...
Altı üstü kadınla telefonda konuşuyor. Her söyleyeceği söz öncesi ortalama bir sayfa iç hesaplaşma, anılar falan filan... >.<

Bir tık alsam olmaz mıııııı??? :):):):):)):) http://ush.re/8vxf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder