7 Ocak 2014 Salı

Başlık işte üfff -_-

2014'ün ilk yazısıyla merhabaa ^^
Hesteyeeemmmm....
Seneler üstüne annem ilk defa grip oldu. Ben de annemi kıskanmış olacağım ki ertesi gün aynı annemin yolundan gitmeye başladım. Ama benim anneme göre daha hafif..
Burun akıntısı, ağrılar, ateşlenme, öksürük falan filan derkennn nişanlımın ablası aradı ve " eger müsaitseniz yarın sizi çaya bekliyorum" dedi.. Tamam hastayız ama davete icabet etmek gerek biz de tamam dedik... Dedikten sonraa ben iyice kötüleştim. Yumulduk çaylara gelsin ıhlamurlar gitsin ballı limonlu çaylar, zencefilli ballı limonlu karışım fln ama tık yok.
Sabaha iyileşiriz biraz daha toparlarız dedik... Gözümü feci bir bel ağrısıyla açtım. Saatlerce milletin uyanmasını bekledim. Çünkü tek hasta ben değilim babam ve kardeşim de hasta oldu . Kendim için milleti uyandırmak istemedim.. Ama ağrıdan sesle ağlıyorum artık...Kendi kendime de diyorum tamam bitti artık gidemeyeceğiz bi kaç saat sona arar gelemeyeceğimizi söyleriz.. Yemek yedim(!) ardından ağrı kesici aldım belimi ağrı kesici krem sürdüm yok geçmiyor.. En son acile gidip bir tane iğne yedikten sonra geldim kendime ondan sonrası rahat.. Ohhhh beeeaaa dünya varmışş
Sonra da rahat rahat gidebildik.. Annem de toparlandıydı...
Bu arada nişanlımın ablası hediye almış bana :) 5ocakPazar
Eve geldikten sonra yine hastalık geri geldi ama haha.. Neyse şuan boğazımın sızlaması ve öksürüğüm dışında bir şeyim kalmadı sanki
Öyle yanisi.. daha 2014'e gireli ne kadan oldu hemen hasta oldum... Ama benim suçum yok salgın varmış :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder