20 Aralık 2013 Cuma

Ve dağlar yankılandı... Neredeenn nereyee..


 5 gün evvel Ve dağlar yankılandı'yı bitirdim.
Yazarın ilk iki kitabından farklıydı...
Küçük yaşta birbirlerinden ayrılan iki kardeş Abdullah ve Peri'nin hikayesi anlatılıyor. Aslında bu sadece ana konumuz... Bunların yanında kitapta bol bol farklı kişilerin de hayatlarını anlatıyor. Hepsinin çok az da olsa mutlaka baş kahramananlarla alakaları oluyor falan...
Güzel kitaptı ama ilk iki kitap kadar değil.. Malesef beklediğim gibi değildi :( ama yine de güzeldi..
~~
Ayracım iki tane limon yaprağıydı :)  ilk başta kitabın yaprakları limon koksun diye  kitabın  arasına koydum ama ufalamayınca koku çıkmıyor ben de ayraç olarak kullandım :)




Veeee kitapta altını çizdiğim ve yüzde yüz katıldığım bir söz geliyorrr... 
" birine beddua edecek olsam, şöyle derdim "Allah sana bir lokanta versin"
Çok doğru bir söz! Gerçekten öyle ama :D
~~~
Kitapta şu şarkının adı geçiyordu açtım dinledim beğendim ^^

Leonard Cohen - Who by fire

Kitapta ilk başta çocuk olarak anlatılmaya başlayan karakter, büyüdü genç oldu yetişkin oldu yaşlandı falan....Okurken tuhaf hissettim durup durup düşündüm... Ömür ne kadar hızlı geçiyor bee :/

Çamurdan pastalar yaptım, tuğla tozundan kireçten süsledim

Mahallenin çocuklarıyla bakkalcılık oynardım. İnce uzun çalı dalları makarna, yapraklar para, küçük çakıllar zeytin, küçük tuğla parçacıkları peynir...

Dedemin yaptığı salıncakta uyuyana kadar sallanırdım..

Tavuklarımız vardı, deprem zamanında çadıra çıkmıştık bir süreliğine.. civcivleri alır çadırda onlarla oynardım 

Ankara'da ananemlerin damında halı yıkardık(!) Güneş, soğuk su, köpüklerr :D... Dedemden de fanta isterdik ödül olarak.. sonra onu da kollarımıza sürerdik..

Okula ilk başladığım gün, dün gibi... Okuma bayramı yaptık

Lisede, tarih sınavda arkadaşıma silgiyle kopya verirken basıldım.

Bu sırada Kore maceram başladı.. gelsin oppalar gitsin oppalar..

Lisede 3 tane en bitanelerim vardı.. Onlarla hayal kurardık, evlendiğimizde dördümüz de aynı yerde oturacak sürekli beraber takılacaktık (tabii kariyerden sonra)

Lise bitmeye yakın birbirimize söz verdik ne kadar meşgul olursak olalım, sık sık birbirimize gidip gelmeye devam edeceğiz diye..senede 1-2 defa anca :(


Korelilere devam...
Çok defa üniversite sınavlarına girdim her seferinde hiç aksamadan bir sürü aksilikler çıktı...
vesaire vesaire...

Hayat tuhaf, hayat hızlı..
Okuyacağım üniversiteli olacağım dedim nasip olmadı, çalışıp kendi paramı kazanacağım dedim o da olmadı..
Bu sene Ankara'ya tatile giderken Hanbyul'a yazı yazıp döktürüyordum. Ankara'dan dönerken ise nişanlımla mesajlaşıyordum :/
Ben ne ara büyüdüm de evleniyorum..Ne ara bu noktaya geldim :/
Eğer kısmetimde varsa seneye dönüp bu yazıyı okurken evlenmiş olacağım..
Yaaa işte böyylee..
Bir kitap yazısı yazayım dedim nerelere geldi yazı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder