7 Aralık 2013 Cumartesi

Seni Yendim Ayfonnnn

Ve sonunda Huzur Sokağını da bitirdim :)
Adamın birisinden aldığım ilk hediye :P
Annemden ablamdan ara ara duyardım adını... Annem gençliğinde okumuş çok güzel kitapmış falan.. Ama hiç okumayı düşünmemiştim...
Dizisi başladığı zaman da merak salmıştım.. Bir yerden bulsam da okusam fena olmaz hani diye...
Yazın Ankara'dayken hediye geldi ^^
3 gün önce bitirdim... Anca artık eskisi kadar sürekli elime kitap alamıyorum...
Heeerrneysee
Nihayetinde okudum bitirdim...
Bir defa... Dizi ile tamamen farklı...
Kitapta Şükran mükran yok... 2 defa adı geçiyor birinde kendisi görünüyor.. Bu kadar :D
Aralarında öyle dizideki gibi bir aşk sevgi gibi bir şey yok...
Bir de diziye bakıyorummm.. Eğer dizi esas konuya sadık kalacaksa... ohooo daha yolun çok başında..
Neyse gelelim kitaba... Kitabı beğendim.. Gerçekten güzel kitaptı :)... Ama yazar biraz sert geldi...
Onun dışında gerçekten güzel kitaptı :)
Kitapta sürekli "Hayırlı işlerinizde acele ediniz" hadisi geçiyordu.. Bu sene bu hadisi çok duydumm...





Bir de geçenlerde yüzük almıştım..
Aslında kardeşime aldım güüüyaa ama ona pek olmadı gibilerr :D:D benim de işime mi yaradı sanki :P şaka şaka beraber kullanıyoruz..
Çiçekli olanı 5 liraya diğer Taçlı olanı da 3 liraya aldım..
Taçlıyı görür görmez hemenn Aaaaa Viiaayypiiiii Pig Beenggg diye ufak çaplı bir sevinç çığlığı attıydım :D
İkisini beraber kullanmak hşuma gitti çiçekliyi yüzük parmağıma taçlıyı da işaret parmağımın orta kısmına..
Bence çok hoş duruyor ^^



Hmmm başkaa...
Bir de nişanlım bana telefon yolladı ayfon.. Aslında bu telefonlar çıktı çıkalı hiç ilgimi çekmedi.. Ama kullanmaya başlayınca hoşuma gitti  :D güzelmiş yaa...
Konu o değil aslında..
Ben telefon kullanmaya başladım başlayalı, zil seslerimi hep şarkılardan müziklerden kullanırdım.. Bir defa bile telefonların kendi zil seslerini kullandığımı hatırlamıyorum.. Tabii eğer eski, içine müzik atılmayan telefonları saymazsak :D Telefonları kendi zevkime göre süslemeyi kullanmayı kişiselleştirmeyi çok severim.. Bir kaç defa iphone'da kendi istediğin müziği zil sesi yapamıyorsun lafını duyunca bendeki o hayal kırıklığı üzüntüyü tahmin etmeniz lazım... Çok ağırıma gitti telefonun kendi zil sesini kullanmak :D hele bir de diziler sayesinde o melodiden tiksindiyesenn....
Ama ben ikna olmadım internette arayınca meğersemm uğraştırıcı olsa da bir yolu varmışşş.. Hemen zil sesimi yaptım Artıkın çok mutluyummm :D  İşte yeni zil sesimm 0:12 - 0:40 arası

Bir önceki zil sesim One republic - All fall down idi

Son olarak da şu sıralar meleri dinliyormuşum bakalım
Hanbyul'un rapi harika ♥ daha çok rap yapsın
___________





____________
Alaa Wardi'yi de uzun zamandır dinliyorum.. Son cover da çok hoş ^^

____________
Şu sıralar fena halde Lana Del Rey dinliyorum.. Nerden bulaştı önce summertime sadness hoşuma gitti ardından bluejeans'ı dinleyip o da hoşuma gidince sardım gitti :D



______________
Bu tilkicikleri de ilk dinledğimde ne salak şarkı demiştim sonra fena sardı acayip sardı :D _____________
______________
Bir blogda denk geldim... Şarkı bir hoş klip ayrı hoşş :D:D Cidden çok güzell^^ Fransızca fena değilmiş sankii


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder