30 Aralık 2013 Pazartesi

Güle Güle 2013~~~

Girişi fazla uzatmayacağım.. Bir seneyi daha devirdik..  Bakalım benim için 2013 nasıl geçmişşş :)
İlk defa çeviri yaptım :) Çok istediğim bir şeydi.. Bir defa bi Japon filmini çevirmeye başlamıştım yarısına kadar çevirdim sonra fıs oldu kaldı.. İlk ve galiba son çevirim HolyLand :)

Şubatta  Led Apple'ı buldum. Aylarca ortalıklarda Hanbyul Hanbyul diye dolandım. Hanbyul aşağı Hanbyul yukarı :) Allah'ın her günü hiç usanmadan Hanbyul'a yazdım durdum.
Sürekli de ingilizce yazdım belki görür belki farkıma varır diye.. %90..6.7.8.9... da eminim Hanbyul ona yazdıklarımı görüp okuyordu ^^ Ahh ulen ahh az daha uğraşsam başarıyordum asdf :P ..

Martta One ok rock ile tanışıp uzun bir süre de one ok rock dinledim
İlk defa katıldığım bir çekilişi kazandım burada Sır, Leyla ile mecnun ve Eyvah otuzumdayım.. Leyla ile mecnun'u okudum. Sır'ı başlarındayken bıraktım çünkü benlik bi kitap değildi.. diğeri daha okunacak duruyor.

Nisanda gözlük kullanmaya başladım buraya
Liz bana doğum günü hediyesi yolladı :) buraya  Canım benim yaa ^^ ♥ Bu sene ona hediye yollayamadım :/ Ama güzel şeyler düşünüyorum ^^ Güzel hatırası olacak şeyler :)

Temmuzda  Çıtırımla ilk defa buluştuk ^^.. Ablam ben ve Mirvo onun yanına gittik çok da güzeldi ^^ Yazısı için buraya
Elmalı bir kolye almıştım. buraya ben kolye takamam ki falan demiştim.... Aldığım günden beri boynumdan çıkarmadım :D sadece bir defa zinciri koptu diye bir süreliğine çıkardımdı sonra kardeşim kedili kolye alınca ikisini bir kullanmaya başladım.. Benimle bütünleştiler artık :D

Üniversite sınavı da geçen senelerde hep çok çalışıp sürekli aksilikler yüzünden üni kazanamadığımdan bu sene de artık hayattan bezmiş bi şekilde çalışmadan sınava girdim.. bu da benim şansım işte, girdiğim en kolay sınavdı ama hiç çalışmadığımdan yine birşey olmadı. Tam hedef değiştirip seneye yabancı dilden gireceğim sınava derkeennn... Söz nişan çıktı birden :S :/

Ağustosta Ankara'ya gittik tatile.. Aksilik çıkmazsa her yaz  gideriz.. Annemle mirvo erkenden gitmişlerdi. Ramazan girdikten hemen sonra.. Biz de ablamla sonradan gittik.Çok güzel ve bir o kadar da sıkıntılı bir yaz tatili geçirdimm :D

Eylül 'de sözlendim :) buraya Hiç hesapta hiç aklımızda yokken birden olur verdi işte.. İnsan ne kadar kendi hayatı için planlar yapsa da eğer kaderinde kısmetinde yoksa hiç hesaplamadığı düşünmediği şeyleri yaşıyor...
Ekimde de nişanlandım. buraya

Aralıkta da sinemaya hobbit izlemeye gittik ^^ buraya
Geçen sene yazdığım, Sene değerlendirme yazımda bunu yazmışım;
"2 defa sinemaya gittim :D Fetih 1453 ve Hobbit... Evet biliyorum çok fazla :D seneye daha az gitmeye çalışacağım ^^ "
Demişim ama ne bir aşağı ne bir yukarı bu sene de 2 defa sinemaya gitmişiz haha :D İlki Çılgın Hırsız 2.. bununla ilgili yazı yazmamışım.. İkincisi de Hobbit :D 2014 nasıl olacak acaba :P
Dün de nişanlımın iki ablası ve eşleri ve anne babası geldiler.. Nişan bohçası getirmeye.. Güzel bi gündü ^^ 


İzlediğim Filmler  
 22 tane
Werewolf boy
My tutor friend 2
Runway cop
Rurouni Kenshin Samurai X
Don't click
Dark shadows
Jab tak hai jaan
Den-O
Another
Göçebe
Warm bodies
Ladies vs Ricky Bahl
Uçurtma Avcı
Jane eyre
Aashiqui 2
Gone with the wind
Plump Revolution
Phantom of the opera
Çit
An american crime
Raajhanaa
Hobbit 2

İzlediğim Anime/Animasyonlar 
4 Anime - 5 Animasyon
Another
07 ghost
11 eyes
Sukitte ii na yo
-----
Efsane beşli
Hotel Transylvania
Cesur
Çılgın hırsız
Çılgın Hırsız 2

İzlediğim Diziler 
12 Dizi 3 Yarım
Flower boy next door
Asuko march
Yokai Ningen Bem
Full house 2
Gaksital
Cheongdamdong Alice
Ad Genius Lee Tae Baek yarım
Samurai High School
İtazura Na Kiss yarım
Last Cindirella yarım
When A Man Loves
Pick The StarsThe Master's Sun

2013'de En Çok Dilediğim Şarkılar

Tüm Led Apple şarkıları ve Coverları

Bir çok One Ok Rock şarkıları
Jiya Re
Şu kısımmm :P
Lana Del Rey Şarkıları
Ala Waardi Şarkıları


İşşşşşte böyyleeeeeeeeeee... Bazen çok daraldım, bazen çok sıkıldım, mutlu oldum, heyecanlandım, üzüldüm derken bir sene daha eksildi....
2014 hem ülkemiz hem de hepimiz için daha güzel daha huzurlu daha başarılı bir yıl olur inşallah :)

2012 yazım için buraya alalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder