5 Aralık 2013 Perşembe

Bir Film Bir Dizi

Aslında topluca bir yazı yazacaktım ne izledim ne dinledim ne okudum cart curt falan ama yazı uzun olacak gibi buna sadece izlediklerimi yazayım :)
......
Yine bir Hint filmi izledim.. Aslında bayaa oldu izleyeli...
Başroldeki adam Dhanush'u Why this Kolaveri şarkısında tanımıştım ama hiç bir filmini de izlememiştim..
Aynı zamada Sonam Kapoor'u da ismen ve sima olarak tanıyıp hiç bir filmde izlememiştim.. Yani ikisini de ilk defa bu filmde izledim...
Raajhanaa
Şuan pek hatırlayamıyorum film hakkında ilk izlediğim zamanlar ne düşündüğümü ama fena değildi... Kızı çok defa yolmak istedim.. Çocuğun aşkı bazen psikopatlık derecesine kadar geliyordu...Ohaaa dediğim anlar da olduydu.. Filmin sonunu beğenmemiştim.. yaniii bu muyduu :O dediğimi hatırlıyor gibiyim... 
Her neyse kolay kolay zaten konulara girmem... Film orta halliydi diyebilirimm...



Sonraaaa Ankara'dan geldikten sonra ilk Kore dizimizi de izledik ^^ En son temmuzda baştan sona dizi bitirmişiz.. tabii temmuzdan sonra Ankara'ya gitmeden evvel bir kaç diziye daha başlamıştık ama yarım kaldılar öyle niyazi oldular neyseee...
Evet uzun süre üstüne ilk bitirdiğimiz K-dizi The Master's Sun 
O kadar çok izlemek istediğim dizi birikmişti ki hangisinde başlayacağımızı bilemedik. Ablam bunu istedi başladık....
Aslında hiç Kore dizisi izleyesim de yoktu.. Ya uzun ara verdim diye hevesim kaçtı ya da nişanlımın duaları tuttu asdffghj :P 
Neyse nihayetinde izledikk
So ji sub'un Misa'dan sonra izlediğim ilk dizisiydi.. Filmdeki karakterine bayıldım :D
Baş roldeki kadın da çok tatlıydı zaten...
Birbirlerine baya yakışmışlardı :)
Diziye ilk başladığımda korktum ne yalan söyleyeyim :/


Yani şu görüntü gecenin bir vakti karanlıkta birden karşıma çıkınca tırstım.. Doğrudur :D



Küçük güneş favorimdi ama :D Çok tatlı bir kadın.. Cheongdam Alice'de de çok sevmiştim kendisini :))
Bol bol kötek yedi.. zaten bi pırtık canı var ahahaha
 
 

Taeyang'ın yüzüklerine hasta oldum! ♥


 













Bir de Ji sub'un Defolları :D ♥
Neyyyse yani diziyi çok beğendim ^^ Finali de çok güzeldi :))
Yalnız tek bir şey var...
Dikkat Spoi...
O kahve manyaa çocuğu finalde göstermelerini isterdim..
Şöyle uyanmışş kanlı canlı kızın yanına gelip nonaaa bana kahve ısmarlasana demesini çok bekledim ama cıks olmadı güzel olurdu ama :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder