18 Temmuz 2013 Perşembe

Yeah.... ur my treasure baby! #MusicNote27

Vee yine Brunoo Mars... :D Treasure!!!



Yine Hanbyul'un solo söyleyeceğini duyunca.. yine mi slow... :( diye iç geçirdim.. tamam slow şarkı severim ama ardarda slow şarkı olunca e haliyle biraz sıkıyor tabii...
Videoyu hıff pıff ederekten bir açtım... yaa sen misin bana üfleyip püfleyip diyerekten şarkıyı yüzüme çarptı yıldızım! :D
Galiba ben neredeyse her hafta aynı cins şeyleri yazıyorum asdfgh ama ne yapayım... Tanımlayacak başka kelime bulamıyorum! Yıldızım yine dehşet yine harika! :D O sesin her tonu, o mimikler, o hareketler... Beni deli etmeye yetiyor :D
Şarkı da çok güzel... Cover da çok güzell... Yıldızım da çok güzell :D:D
Öyle iştii :D
He bir de dayanamadım yine bir kaç gif yaptım :D Bakınızzzz

Sonraaa~~~
Led Apple ilk Japon mini albümlerinin klibini yayınladılar...



Şarkı güzel beğendim sevdim ^^.... Ama Klip harika! :D:D Bayıldım! ayıldım yine bayıldım! asdfghjk
Çok seviyorum ben bunları yaaaa :D:D:D Deli manyak salaklarım benim haha :D ♥
Bunun gifleri de Ceren'den Bakınıızz :D
Gülügülüüüüü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder