3 Temmuz 2013 Çarşamba

Yas Tutmaya Başladım Ben!! #MusicNote 25

Tileeeeeeeeeeeeeeeeyyyy~~~
Haftanın cover'ı geldi~~~
Yalnız sevineyim miii üzüleyim miii... Bilemedim :( Nedenn.... Çünkiiiii tam olarak Music note şeysini yarılamış bulunuyoruz T.T
25. cover bu yaaa 25!!!!!!!!! Yarı oldu!!!!!!!!!!! Bitmesine az kaldı!!!!!!!!!!! T_______T Aheeyyy başımı alıp nerelere gideemmmmm tililililililil TT_____________TT Ne çabuk 25 olduk..Daha dün 8. yazıyı yazmıştım :(  Yarın biter ki buuu :(:(:( Bitmesin... 100 bölüme çıkartılsın! ya da 2. sezon yapsınlar! >.< 
Her neyse işte cover.... Ama bitmesiinnnn :(


Şarkının orjinalini geçen hafta dinledim beğenmedim, bugün Hanbyul'dan dinledim ilk dinleyişimde yine beğenmedim çünkü çok mayışık geldi... İkinci bir defa daha dinleyince sevdim! fena değil güzel! Şimdilik düşüncem şuu... 

İndirip telefonuma atmam... ama video ile izlerken güzel oluyor:D Hanbyul'un o yüz ifadesi ses iniş çıkış yaparken ki o sıfatı... ile birleşince şarkı güzel oluyor beğendim :D:D Şarkının duygusunu hissini Hanbyul'un yüzünde görmem lazım! :D

Hanbyul cidden neredeyse her şarkıyı orjinalinden daha güzel daha hisli söylüyor! beennnceee :D:D

Bir de düğün şarkısı gibi mi ne :D bana öyle geldi :D Gelin ile Damadın dans şarkısı... :D:D Hanbyul ile ben bu şarkıda mı dans etsek! :S asdfghj :D

Şarkının sözleri güzelmiş de :D
~~~
Dün de Led Apple'ın çıkışlarının 1000. günüydü! :D Hesapladım benim de Led Apple'ı bulmamın 130. günüydü haha :D Bu arada Hanbyul'un da gruba katılalı 608. günü idi :D Napıyorum ben yaa :S
Bu videoyu yayınladılar...

İzlerken ağzım..... ^__________________________________^
Videonun sonunda yayınladıkları mektup çok güzeldi :)) Duygulandım vallahi izlerken ♥

*Yalnız bunun ağzından çıkan her "light"ı kendime çekiyorum ben asdfgh :P

Şans eseri yorumlardan birinde Hanbyul'un Bruno Mars'ın Grenade şarkısını da söylediğini gördüm.. Hemen buldum.. :D Radyoda söylemiş sanırım.. Biraz hazırlıksız gibi ama çok güzel söylemiş yine :) Keşke music note'da da söylese..
Neyse gittiimmm :) Gülügülüüüüü



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder