24 Temmuz 2013 Çarşamba

#MusicNote28

There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark
Finally I can see you crystal clear~~~

Adele - Rolling in the deep

Adele takip etmem dinlemem şarkılarını bilmem....
Şarkıya bayıldım!!!!! Orjinalini de dinledim onu da beğendim. Ama benim için Hanbyul'un sesi daha fazla şey ifade ediyor :D Hanbyul'un yorumlaması daha çok etkiliyor! :D
Şarkıyı söylerkenki o mimikler yüz ifadeleri.... >.<
Konuşmuyorum susuyorum çünkü kelime bulamıyorum!!! Sadece koca bir iç çekiyorum.... Bu kadan da harika olunmaz ama!!! 28. coveeeerrrr T.T 28 bu 28!!!!! T.T

Ve bu yine son kısımda konuşmadı :( Artık tamamen mi çıkardı ne yaptı pis gıcık...

Ben onun "Wassup guys! This is Hanbyul of LEDApple and that was a cover of Adele's Rolling in the Deep! How'd you guys like it? If you like it don't forget to press the like button and subscribe to our channel for more music note. Yeah that's about it. See you guys next week. Laters" demesini istiyorum.
Dırdırlarını özledim T.T Şu yazıyı okurken zihnimde tüm tonlamalarıyla Hanbyul konuştu sanki :D

Cover hakkında bisürü bisürü şey yazmak istiyorum ama yazacağım şeyler hep aynı kapıya çıkacağı için uzatmıyorum.. Amaa... Her hafta yeniden yeniden.... sustum T.T

Bir dee... :( Haftaya salı'ya kalmadan sanırım Ankara'ya gidiyoruz.. Orada kolay kolay net bulamayabilirim. Orada olan internetler de kotalı zaten >.< Yas tutuyorum rahat rahat coverları dinleyemeyeceğim diye :( Blog yazılarım da kalacak.. :( ortalama bi 3 hafta yokum sanırım :/
~~~
Ayrıcaa... Şu sıralar şu şarkıları da çok sık dinliyorum...


Özellikle Jung Hyun'un klibi harika :D ♥ Klipte oynayan adamı da zaten çok severim :D ♥....
4 şarkı da çok güzel ^^ ♥
Gülügülüüüüü
ASDFGHJK


2 yorum:

  1. Rolling in the deep sürekli dinlerim en son Tiffany'nin söylediğine takmıştım hatta Adele'den daha çok beğendim :)
    Hanbyul'u ilk defa dinledim gerçekten çook güzel ^_^

    YanıtlaSil
  2. Snsd takip etmediğim için bilmiyorum :D Ama merak ettim onu da..
    Hanbyullll...... TwT

    YanıtlaSil