25 Temmuz 2013 Perşembe

Liz & Erick ile Radyo yayını...

Tamamen düzensiz karman çorman bir yazı :D Not düşmek amacıyla yazılmıştırr 

Bu ayın başında, hatta biz Selinlere giderken otobüs bekliyorduk feribota gitmek için :D
Liz radyo yayını yaptığını söylemiş benim de dinlememi istemişti. Meksika saati ile akşam 8'deydı yanlış hatırlamıyorsam.. Ben de burada saat gece 4 civarına denk geldiğinden Ramazan gelsin dinlerim demiştim :D

Ve dün gece, yani bu sabah.. :S Dünle bugünü birbirine bağlayan aradaki zaman asdfghjk Lizin yayınına katıldık ablamla :D

Liz'in programı diyorum ama pardon Erick ile beraber :D Arkadaşı eniştemiz....

Harikaydı! TwT Bunca senelik arkadaşlığımızın üzerine ilk defa Lizin sesini adam akıllı duyabildim. :D
Erick ile o konuştu ben yazdım :D
Daha doğrusu Erick konuşmaya çalıştı! :D Ama Liz'in konuşmasına hayran kaldım. :D Benim de öyle bir şey yapmamı istiyor ay ben yapamam kiiii haha konuşamamamm :D:D

Bana Led Apple Bad Boys çaldı.. Sonracığıımaa Erick'ten şarkı söylemesini istedim. Zar zor şarkı söylettirdik adama haha Rap... Sonra da bir açıldı maşallah :D:D Liz'i de ikna ettik zar zor hahahaha :D:D o da katıldı falan :D
Bu arada bu Erick ile ilk konuşmamız..

Teee 3 sene önce sanırım asdfgh :D Liz'e demiştim ki Liz! ben yarın Ankara'ya gidiyorum. Ankara'dan geleyim. Seninle kamerada konuşalım..... yalan oldu asdfghj :D Şimdi de diyorum ki Ablama abla Ankara'ya gidip gelelim Liz'le kamerada konuşak :D asdfghjk Ayyyyy bilmiyorum yeaaa :D Tamam ingizlice yazıyorum ama konuşamam kiii.. konuşabilir miyim ki :S yok yaa konuşamam ı-ıh :S Yoksa Ankara'ya gitmeden mi söylesem de konuşsakk... Ayy bak bilemedim şimdi haha :D

Heeerr neyse Erick'den bir de söz aldık gelecek sefere bize tekrar şarkı söyleyecekmiş :D:D
"Erick: I will sing you another song the next time :3"
Ama bir daha ki sefer ne zaman olur bilmiyorum :/ Yoksa ablamı ikna etsem de perşembe sabahı mı gitsek Ankara'ya :D

Salı günü cover geliyor ...:(((((((((((((  Çarşamba sabahı harika bir ASC yayını olacak.....:(((((((((((
Çarşamba gecesi de Liz'in yayınına katılırdık :(((((((((((((((

Bu da yayını sonlandıran.. Benim güne merhaba şarkım ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder