11 Temmuz 2013 Perşembe

Hoş Geldin İyi ki Geldin Ramazan! ♥

○ Eveettt... Uzuuunn zamandır Ramazanı bekliyordum! Ve sonunda bir ramazana daha merhaba diyebildim :)
Aslında ben biraz da çıkarcı davrandım ramazanı beklerken ^^" Tüm bir sene boyunca sinir krizleri geçirerek çalıştım tek uzun tatilim Ramazan. Öyle ki bir ara ciddi ciddi sinir hastası olma yolunda hızla ilerliyor durduk yere sinir krizine tutulup hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.... Neysee... İstediğim düzen Ramazan! :D ♥
 Yalnız! Sadece bu sebepten istediğim düşünülmesin :D

• Geçen sene Ramazanda okumaya başlayıp bitiremediğim ^^" Kuran'ı bu sene devam ediyorum. Bitecek inşallah bu sene... Yanlış anlaşılmasın amacım görün bakın diye milletin gözüne sokmak değil... Burası bir nevi günlüğüm olduğu için yazmak istedim sadece :)
Ve Türkçesinden de okumaya başladım. Önceden de çok sefer niyetlenmiştim ama bir türlü başlayamamıştım. Eğlenceli ve ilginç gidiyor! ^^ Ruhul Furkan'a da başlamak istiyorum aslında... ama bakalım...

○Yalnız ben Tuy-Chan'ımı özledim :( evvelki ramazan onunla çok güzeldi! :( Ah Tuy-chan'ım... :(


Dün de şunu gördüm çok mutlu oldum ^^


Neyse işte Allahım hepimizin orucunu kabul etsin inşallah! :) 

1 yorum: