9 Haziran 2013 Pazar

İzledim & Okudum #4

Yaklaşık 2 hafta önce sanırım izledim Göçebeyi yazmaya usandım sürekli hehe...
bakayıım.. lise son sınıfta galiba okumuştum kitabını, hayır hayır.. lise 3 yaz tatilinde okuyordum hatta kitabın başlarındayken Ankara'ya gitmiştik orada bitirmiştim :D Niye anlatıyorum ki ben bunları :S
Her neyse sanırım bir 4 sene önce falan... o zamanlar baya etkisinde kalmış uzun zaman çıkamamıştım. Hatta o zamanlar ah keşke dizi ya da filmini çekseler ne hoş olur diyordum :D Benim için Alacakaranlık serisinden çok daha iyiydi... Neyseeee ilk filmi çıkacağı haberini duyunca inanamamış sevinçten dört köşe olmuştum hehe. sinemasına gitmeyi çok istedimdi ama olmadı... neyse sonuç olarak izledim...
Çok beğendim. Kitaba sadık kalınmış, ve o saklandıkları mağara aynı hayallerimdeki mağaraydı aynısı :D:D
Erkek oyuncuları ilk gördüğümde özellikle ian.. tiplerini hiç beğenmemiştim filmde görünce gayet hoşuma gittiler :D:D Uzatmıyoruumm zaten benim düşüncelerim ablamınkileriyle aynı :D






Bu filmi de Kakuşum için izleyeyim dedim...
İlk oynadığı film nasılmış ecebaa diye.
Ama hiç bir şey anlamadım desem?! :S :D Zaten Tr altyazılı bulamamış ing izledim ama sorun ing izlememden değil tamam o da var ama heralde hiç bişey anlamayacak kadar da kıt bir ingilizcem yok :D
Anlamadım işte durgun bir filmdi de zaten. Zaten Kakum da zırt diye göründü pırt diye gitti asdfghj :D Geldi kıza teklif ettii, reddedildi bitti o.O bu muydu yani boşuna vaktimi çaldınız adiler...









Aşk ve Gurur bitti...
Güzel kitaptı. zaten filmini bir çok defa izlemiştim ama kitabını ilk defa okudum. Konuşmalar biraz fazla uzun uzun geldi bana. Filmde çekiliyordu ama kitapta oku oku bitmiyor haha :D:D
Kitabı okurken filmdeki sahneler gözlerimin önünde uçuşup durdu :D Darcyyy... diye dolanmaya başladım evde haha :D Ne adam bee ♥
Tekrar filmini izleyesim geldi şimdi :D








Ve hemen ardından Çit'i de bitirdim.
Bir günde bitirdim zaten topu topu 160 sayfa mıydı neydi  :S
Ama güzel kitaptı ve de gerçek yaşanmış Hatta kitaptaki kahramanlardan bazıları hala da yaşıyormuş :) Kitap Avustralya yerlileri hakkındaydı. Nasıl sömürge altına alındıkları nasıl hayatlarının içine edildiği anlatılıyordu. Kitabın sonunda baya duygulandım :) Filmi de varmış zaten 2002 yapımı sanırım. En yakın zamanda izleyeceğim onu da çok izleyesim var hehe :D




Bu arada Henry'nin şarkısını da çok sevdim ♥ zaten kendisini de severim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder