12 Haziran 2013 Çarşamba

Hanbyul! Just Give Me A Reason! #MusicNote 23

Tililiililillilili.... Bu şey son günlerde dilime baya dolandı :S teytey misali :D mendil çeviriyorum hani haha :D neyse sustum...
Haftanın cover'ını ne kadar sabırsızlıkla beklediğimi her seferinde tekrar ve tekrar söylememe gerek yok heralde? Her hafta aynı heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum :D
.....
Dün cover'ı bekliyorum bekliyorum yok bekliyorum bekliyorum yok. yalnız videoyu geç yüklediklerinden değil ben eve baya erken gelmiştim o yüzden :D 
en son dedim "la Hanbyul artık yolla bekleyemiyorum gari" didiimm... Zınkkk youtube'a yüklendi ay dedim yavrım ben işaret vermemi bekliyormuş asdfgh :D
Neyseee~~~



biliyonuz..belki bilmiyonuz nerden bilim :D bizim youtube ayyyylardır çalışmıyor aylardır hiç bir video açmıyor >< belki haftada bir defa bir video oynatır sonra yine kendi bildiğini okur!...o da belkiii  Biz de o yüzden çözümü video indirmekte bulduk :S başka nasıl izleyeyim! çok izlemek istediklerimi indiriyorum. inmesi de 1080p tercihim yarım saat belki biraz daha fazla sürer.
Dün baktım video yüklenmiş Allaaaahhh hemen izlemem lazım... başladım indirtmeye mıymıymıy inmiiyyy T.T
Dedim bir şansımı deneyeyim hani hiiiçç bir umudum yok ama olur ya belki insafa gelir de video açılır...
Açıldııı... Vallahii açıldı :D haftalardır tek bir video açmadı ama geldi bana Hanbyul'umu açtııı T.T Aşkıma saygısı var! nasıl sevindim nasıl, uçuyordum resmen :D
Ay ne uzattım ><
Neyse ne cover'a BAAAYIIILLDIIIMMMM harika ötesi olmuş :D ♥ Hayır zaten kötü olmasını beklemiyordum ama yok yani bu kadar da beklemiyordum! :D Ben böyle bir garip oldum bir duygulandım duygu patlaması yaşıyorum. kalbim gümgümgüm...dinle başa al dinle başa al dinle başa al..... Oturdum resmen ağlayacağım o salaklıkla :D neye ağlıyorum!? ben de bilmiyorum ki sadece ağlayasım geldi :D ama ağlamadım ama gözlerim doldu ama ağlamadım :S 
Bir de 2.12'de Hanbyul'un sesini Adam Lambert'ın sesine çok benzettim...
Diğer konu ise konuk şarkıcımız! Spica miş laaaa :D Ben sever dinlerdim ki bu kızları zaten :D zamanında az painkiller'ın b.kunu çıkarmamıştım haha :D Kıza bayıldım ses on numara ♥ şimdi koredeki biiirr çok ünlü grupta bu sesten yok yeminle! cidden baya güçlü bir sesi var ♥
Neyse öyle işte çok sevdim çok çok sevdim çok aşırı sevdim :D
~~~~~
Sonra sağolsun Ceren ile gece 11'e kadar muhabbet ettik :D ben Hanbyul anlattım içimi döktüm rahatladım o Seung Ho anlattı :D konuşmanın gitmediği taraf kalmadı :D
~~~
Bu yine sonuna konuşma koymamış sinir oldum :D Gelecek haftanın cover'ı  dolayısıyla yine sürpriz olacak.. Bir bakıyormuşsun benim istediğim şarkılardan cover yapıyormuş!!! asdfghjk :D ayy ne kaa güzel olur :D
Veee gülügülümü ne ile yapıyoruuuuummm ~~~ 
Şerefsiz çok tatlısın ki seeennn :D ♥♥ Ne kadar güldürdün beni :D ♥

3 yorum:

  1. Her zaman yorum yapmasam da -belki de bu ilk yorumumdur :D- her cover geldiğinde bir post yazmanı çok seviyorum. Umarım coverlar devam ettikçe sen de devam edersin. Led Apple zaten can olduğu için çok güzel oluyor coverları da... :D Daha cover silsilesini yarılamadık bile ama ben şimdiden üzülmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy şu yorumun beni nasıl mutlu etti bir bilsen! :D Ben de kendi kendime diyordum millet sövecek artık bana haha usanmadın mı böyle yazmaktan diye :D Ben tee 16-17. coverda başladım yas tutmaya az kaldı diye hehe :D keşke 100'e çıkarsalar ya da ne bileyim 2. sezonunu falan yapsalar :D....
      Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Bloğumu izlersen sevinirim :)
    http://optigingunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil