25 Mayıs 2013 Cumartesi

Ore… Sanjou!

.... Ortalıkta Takeru Takeru diye dolaşıyorum ama ben bu çocuğun sadece bir yapımını Rurouni Kenshin'i izledim olmaz ki ama böyle dedim veeee... dedim ki gidem de ilk filmini izleyeyim.dedimkidedimdimdekimdedim
İlk filmi Den-O 3 seriden oluşuyor. Madem izlemeye karar verdim üçünü de izleyeyim de öyle yorumumu yapayım dedim. Ayrı ayrı anlatmayacağım. Nasılsa bir seri gibi değişen şey sadece suçlular.. Ayrıca 49 bölümlük bir de dizisi varmış ama ona hiç bulaşamam.
Tr altyazısı yok İngilizce altyazı ile izledim. Bazı yerleri uff hiç kastıramam diyerekten anlamadan da izledim asdfgh
İlk ikisini izledim üçüncüyü de izlerim bir ara....
Neyse kısaca konu şöyle...... Yaa aynı bildiğin pokemon, digimon, power rangers gibi diyebilirim.
Robot mudur nedir garip bir şeyler var Climax'ler :D Polis gibi, kötülerle savaşıyorlar. Düşmanları da yine kendileri gibi robotumsu birşeyler :D  Bunlar Takerumun vücuduna giriyorlar kendi kişilik ve seslerine göre de Takeru kılıktan kılığa giriyor :D 
Aslında Çok dandik bir film serisi diyebilirim ama gel gör ki Takerunun kılıktan kılığa girmesi ve bir sürü kişiliğe bürünmesi çok zevkli ve eğlenceli oluyor. İzlettiriyor kendisini.

Ben bunu izlemeden evvel youtube'da şu videoya denk gelmiştim.

O zamanlar neyi izlediğimi bilmiyordum bu Den-O zımbırtısını da bilmiyordum. Hoşuma gitmişti yine de ama Filmi izledikten sonra aklıma geldi enneeee demek ki o video bunun şeysiymişşş.. diye :D:D İlk 3 adamın sesi harika. ve 2 adam'ın kendisine de bayıldım mavili olan :D 44 yaşında imiş :O Ayrıca kendisi Bleach'deki İchimaru Gin'in seslendirmeniymiş :D
La şarkıcılar, oyuncular, anime karakterleri yetmedi şimdi de seslendirmenler miii.... :O:O Hööfff -.-
Neyse böyle işte....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder