9 Mayıs 2013 Perşembe

Jab Tak Hai Jaan & 07 Ghost #MusicNote 18

Blah Blahsız bir cover yazısı :(:(:(...........İnşallah uzun sürmez bu durum :/
Haftanın cover'ı gizliydi ne söyleyeceklerini açıklamamışlardı. Video'yu açtıımm veee sürpüüzzz Young-hee'yi söylemişler yaa :D ♥ 

Önceleri çok söylenirdim. niye bunun klibi yok ki en azından bir canlı performans neyin olaymış diye:D Bunu görünce pek sevindim. Çok güzel olmuş bayıldım klibe :D 
Hanbyul'un giyimine bayılıyorum. Tam benim tarzım :D zaten ben öyle seviyorum diye o şekilde giyiniyor kıskıs 
Klibe bu geçenlerde verdikleri Japonya konserlerinden de küçük bir kısım koymuşlar çok kıskandımmm T.T 
Gelecek haftanın cover'ını söyleme tarzı harika zaten :D Bir an Blah Blah izler gibi hissettim kendimi :(:(:( Hele O sondaki I DON'T LİKE YOUUU yok mu haha herkes koptu oraya  o sıfat tam tokatlık :D ♥
Evet gelecek haftanın coverı da "4minute What's your name?" 
Şarkıyı dinledim ilk dinlediğimde pek sevmedim ama bir kaç defa daha dinleyince... fena değil ya sevdim güzelmiş. :D
~~~

Sonraa... sonunda 07 Ghost bitti...
Sırf yarım bırakmamak için izledim. Yarıdan sonrasında da sara sara izledim. Pek bir şey anlamadım desem... hayır aslında anladım ama :S işte garip bir şeydi sonu garipti :S...
İzleme nedenim Frau'dur :D
Tipi olsun karakteri olsun harikaydı :D  Zaten seslendirmeni de Grimmjow'un seslendirmeniymiş tamam dört dörtlük karakterdi :D
Bir de mikage vardı onu sevdiydim. Yazık sonradan hayvancık oldu ama o daha bir sevimliydi al onu besle sev :D 
~~~

Ve Nihayetttt Jab Tak Hai Jaan izledik...
Biraz güç ve geç oldu ama iyi oldu. :D
Zamanında çok bekledim. Film çıkana kadar hatta galasına kadar bütün herşeyini takip ettim...
Adı ne zaman açıklanacak?
Adı ne olacak? 
Afiş nasıl olacak ne zaman çıkacak?
İlk şarkı, ikinci şarkı üçüncü şarkı.....
derkeennnn aylarca merak ettim durdum.
Film çıkıp filmden Katrinayla ilgili sahneler daha çok ortaya dökülmeye başlayınca dedim Yash amca Allah seni bildiği gibi yapsın geberteceğim seni.. Ama adam zaten öldü ki >< Çok sinir oldum bu sinir SRK'e de sıçradı. Artık ne filmmiş ne SRK'ymiş hiç birisini göresim kalmadı :D Ama bir yandan da Anushki sevgim kalk izle la Anushki için izle la falan filan derkeennn Srk'e olan sinirim gitti ve sonunda dün izledik. :D

Filmi izlerken, yarıya kadar neredeyse filmi ikinci defa izliyor gibi oldum çünkü o kadar çok resimler görmüştüm ki filmle ilglii... :D:D 
Neyse film aslında çok güzel.Hikayesi falan güzel ama ah o kız Katrina olmayacaktı >< Başka oyuncu mu kalmamıştı Allah aşkına >< Film boyunca Beddua ettim, milletin duygulanıp hüzünleneceği sahnelerde Oh çektim asdfgh Hele final sahnesi için dilemediğim şey kalmadı :D:D
SPOİLER
İnşallah o bomba patlar Shahrukh ölür. Olmadı Katrinanın ayağının altında bomba çıksın Srk yaşasın katrina ölsün, olmadı köprü patlasın beraber ölsünler asdfgh 
....
..
.
Anushka harikaydı bence :D deli dolu eğlenceliydi. O rol ona cuk oturmuş ♥ Çok seviyorum ben bu kızı yahu :D... Neyse ele işti. Katrina olmasaydı çok daha iyi olurdu >< Filmin tadını daha iyi alabilirdim ><
Bu gifi çok sevdim :D Asker Samar nambır van ♥


Filmin bütün şarkılarını çok seviyorum Tamam Challa biraz daha az. Ama en çok da Jiya Re ^^
~~~
Şu son bir iki gündür Led Apple dışında severek dinlediğim şarkılar da şunlar...
Dansları çook hoşuma gitti yaa :D:D ♥
Bu kadını sevmem ama şarkı değişik güzel olmuş sesi de çok hoş
Ve bugün dinleyip başta sevmediğim sonradan hoşuma giden şarkı 4minute What's your name...
Gülügülüüüüü


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder