26 Mayıs 2013 Pazar

İzledim & Okudum #3

Ve bir animeyi daha finalledim... 11 eyes...
Ne zaman anime izlemeye karar versem, ne izleyeceğime karar vermeye çalışmaktan animeyi izleyemem. Yok bunun afişini beğenmedim, bunun konusunu beğenmedim, çizimini beğenmedim... Baktık cıkkss olmayacak böyle ben de Türkanime sitesinde yandaki anime listesini sırayla izleyeceğim :D Çok sıkmadığı ve +18 olmadığı sürece anime atlamamayı düşünüyorum.
Bu yöntemle iki animemi bitirmiş bulunuyorum ilki 07 Ghost idi. şimdi de 11 eyes...
Konusu için şuraya alalım... 
Hmmmm.... nereden başlasam...
Biraz karışık geldi animeyi bitirdim ama hala anlamadığım noktalar var :D
Meselaa şu kara şövalyeler.. İlk başta niye bu çocuklara düşman olup dövüştüler de sonradan aynı tarafta oldular. Tamam aynı tarafta olmalarını anladım :D İyi nedenler vardı ama başta niye bu çocukların götlerini kaptılar?! :S:S Animeyi izleyip de anlayan varsa beni aydınlatabilir :D Yok uğraşamam derseniz... uğraşmayın zaten bitirdim gitti :P
Hımmss en baştaki çocuk yane Kakeru.. adı benim favorim :D Bknz.. Kaku + Takeru = Kakeru
O sarı gözü çok hoşuma gitti de kız seçimi beni deli etti ><
~~
2. karakter Yuka.. ne gıcık ne illet ne ... bir karakterdi. Animeye başladığım andan beri kendisinden tiksindim nefret ettim. Anime boyunca laf saydım kendisine >< Çok öl geber dedim ama....
~~ 
3. karakter Misuzu... favorim bu kızdı. Bazı yanlış anlaşılmalara neden olup bazılarının cinlenmesine neden olduysa da sevdim ben bu kızı.
~~
kızları atla çocuğa gel.. iki erkek karakter arasında seçim yap deseler seçimim beyaz saçlı yani Takahisa'dan yana olurdu :D çok kuuuuuull idi :D:D Anime boyunca beni cipse acıktıran karakter. Normalde cipsi hiç aramam. Hatta en son ne zaman yediğimi bile hatırlamıyorum. Aylar olmuştur ama bu çocuk yüzünden kriz geçiriyordum :D:D En yakın zamanda peynirli, fıstıklı, biftekli cheetos ve lays yemem lazım hala etkisi geçmedi >< içimde kaldı ><
Neyse gerisini atlıyorum şimcik uğraşamam :P
Böyle işte fena değildi. Haaa!! ama sürekli don görmekten gına getirdi ><
~~~
Ve Maraz da bitti...
Hmmm fena değil güzeldi... Kitap hakkında pek bir şey yazmayacağım da benim merak ettiğim şey; neden Türk yazarların ya da en azından benim okuduğum kitaplarda kitaplarında baş karakterlerin isimleri "Aslı" olur ki :S:S Bilmediğim bir nedeni mi var :S
Neyse kitapta çok güzel bir yer vardı onun için şuraya lütfen :)

.... Vikitapta okuma gününü 20 gösteriyor asdfghj ama taş çatlasın 3 günde okudum kıhkıh. Kitabı okuduğumu bile unutmuşum dün akşam elime aldım, ben kaçta kalmıştım lan ayraç da koymamışım diye yakınıyordum meğer 28'de kalmışım fuuu neyse işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder