3 Mayıs 2013 Cuma

Blah Blah & Haftanın cover'ı #MusicNote 17

Teteyy teteyyyy Blah Blah 7....


Bir defa videonun ilk 4 saniyesini 6-7 defa sürekli başa sara sara izlemişimdir :D

▬ 21. saniyede uzun uzun bakıyor ya hani... Pislik huy edinmiş kendine :D Çok kiyopta oluyor amaaa galpgalp :D ♥ Öyle sahnelerde ben... :D

Çok yakında ne yapacaklar cidden merak ediyorum. gerizekalı milleti meraklandırmaya bayılıyor >< Comeback yapacağını zati biliyoruz daa....

Yazık Kyumin'e 1.53'de Hanbyul resmen gel kuçu kuçu yaptı :D:D

Hanbyul Arial Black seviyormuş bunu öğrendik bu bölümde ivit devam ediyoruz :D

Bu hafta ödevimi yapmadım tembelliğim tuttu kıskıs. 
Ödev  생일 축하해요 Bu hafta daha bir detaylı anlatıyorlar :D öğretmenlikte git gide ustalaşmaya başladı :D:D

4.26'da yine kendini beğenmiş tavırlar içerisinde :D:D Birisinin alabileceği en iyi en büyük hediye zaten kendisiymiş!... Bak bak bak hıyar :D Burnu çok havalarda :D

Bu arada 4.39'da dikkat ediniz arka tarafta Hyoseok sansürlü bir şekilde görünüyor asdfghj don değiştirmek için  ne de güzel bir yer ele değil mi haha :D:D Hayır bir de resmen ben buradayım bana bakın diyor haha salak amacın ne senin oloommm!! :D

Ben Kyumin az da olsa ingilizce biliyor sanıyordum. Bu videoda anladım ki fıss Kyumin ingilizce hiç bilmiyor.. Belki de o yaım yamalak konuştuklarını da önceden ezberliyordur hahaha :D:D

Kyumin'in doğum gününü hesapladıkları yerde tamamen koptum yani saniye veremeyeceğim :D

Bize Korece öğretmeyi bıraktı Kyumin'e İngilizce öğretiyor asdfg :D:D Bence de geç kalmışsın zaten :D

Ve beni derinden sarsan o adiii o illet habeerr >.< Blah Blah'ı bitirebilirmişşş... Olmaaazzz olmamalııı.. Önce alıştır sonra bitir oldu mu bu! Benim eğlencemdi buu!! her hafta her hafta heyecanla yeni bölümü bekliyorum ki beennnn T.T Yeni albüm, Japonya konserleri, tanıtımlar falan filan derken tamam baya meşgul olunacak ama inşallah daha sonra tekrardan devam eder :( Blah Blah tamamen bitmemeli :( Ama tamamen bitmeyecek heralde yaa :D:D Çok mu abarttım sankim :S ikinci defa izleyince çaktım davayı kıskıs ....

Kyumin'in ağzının ortasına çakacağım ama he ! >< Blah Blah'ı nasıl izlemez yiaa cıkcık kınıyorum seni.

Neyse aman böyle işte bu hafta amma uzun yazdım oyhh kendim okumaya usandım yeminle :D:D Buraya kadar okuyanlar çıkacak mı acaba cidden çok merak ettim :D



Neyseee işte haftanın cover'ı~~~

Bu çocuk sürekli Bruno Mars'ın şarkılarını söylesin ben de sürekli dinleyeyim ♥♥♥ Mükemmel bayıldım ♥ Hele şarkıyı söylerken ki o gamzeler yok mu o gamzeler ...

Bu arada orjinal hesapta video varken başka hesapların hiç altyazı neyin eklemeden olduğu gibi sırf keyfi olarak kendi hesaplarından aynı videoyu yüklemiyorlar mııı asdfghjklşi hepinizi spamliiciimmm >< nefretliksiniz böğk >< 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder