15 Mayıs 2013 Çarşamba

Benim Kadrom ile Love in Tokyo / Itazura Na Kiss ~~~

Japon dizisine başlayınca çok tatlı geldi. E Last Cinderell'nın yeni bölümü de yok var da altyazı yok :P Hiç Kore dizisi de izlemek gelmedi içimden e hadi bir tane daha yeni japon dizisi başlayalım dedik. Japonya'da yeni oynayanlardan bitmemişlerden olsun ki bir oturuşta bitirmeyelim diziyi deyiii.... Tumblr'da yine sıksık giflerini gördüğüm Love in Tokyo/Itazura Na Kiss'e başladık bir bölüm izledik daha...
Kızı çok sevdim şimdilik.
Başroldeki İrie-kun....Çocuk çok mu süt kalmış o rol için :D Pek olmamış gibi O zeka küpü zehirlik yok bu çocukta şirin ama cıks bu role bu çocuk olmamış.
Kin-chan... fena değil olmuş sanki...
Hoş daha bi bölüm izledim bilemiycüümm...
Deeee.....
Diyorum kiii...
İrie-kun'u Miura Haruma, Kin-chan'ı da benim Kakuş Kaku Kento oynasamışyaaa... :D:D Valla çok da güzel olurmuş.
Miura'yı Last Cinderella'da gördüm nasıl bir oyunculuğu olduğunu.. Çocuk cin gibi bakıyor :D İrie için biçilmiş kaftan bence :D
Aynı şekilde Kin-Chan için de Kaku... Zaten Kin-chan'ı gördüm direk gözümün önüne Kaku geldi. Kaku da böyle salak bir role çok güzel olurmuş.
Kadro bu şekilde olsaymış eğer izlemeye doyamazdım sanırım :D

Benim fotoşok mucizem.... asdfghj şaka la şaka üstünde durmadım.. şimdi hiç zamanımı heba edemem. aldınız nasılsa siz mesajı :D

2 yorum:

  1. O miour miuır mi mi i Mırat olsun bunun adı be. Neyse cin gibi değil de başka bişey gibi bakıyo. Anladın sen onu ¬_¬ Ama çok kıskanıyorum köpeği >_< Nasıl olur da benden daha güzel olur ¬_¬

    YanıtlaSil
  2. hahahaha gıccııhhh :D neyse başka bişey gibi bakan cin gibi de bakabilir asdfghj ama yakışırdı yani :D:D

    YanıtlaSil