28 Mayıs 2013 Salı

Bekledim...Dinledim... İzledim... #MusicNote 21

Başlık kıtlığı çekiyorum artık başlık bulamıyoruummm T.T Bunu da ablam bulduuu

Hooooooofff uyuşukluktan sıkıntıdan iç çekiş..
Ihımm.. Dün Led Apple yeni digital single çıkardılardı "Are you eating well?" 
Şarkıyı çok sevdim dün neredeyse bütün gün onu dinledim... Geçen hafta Hanbyul sıradaki cover'ın ne olacağını söylememiş sürpüz olacak demişti. Ben de dedim ki leeaann bu şarkıya klip çekseler ne kaa hoş olur... Bugün tükandan geldim kii... öyle de yapmışlarrr~~ :D

Saçlar değişmişş... en çok youngjun ve kyumin'in saçını sevdim :D Hanbyul zaten hemen hemen aynı...
~~~
Samurai High School'u da bitirdik teteyy~~ :D


Last Cinderella'ya başladıktan sonra Haruma aşkı iyice depreşti ve Samurai High School izlemeye karar verdik Bu dizinin adını önceden de Kakuşumun dizilerini araştırırken görmüş merak etmiştim.
Neyse işte konusuuu~~ Üfff kısacası.. Katıksız saf salak Harumanın içine bir samuray giriyor. :D
Baya güzel eğlenceli bir diziydi zaten 9 bölüm zınk diye biter...


Sonlarına doğru benim Kakuşum da çıktı ortaya pek özlemişim onu da ♥♥







Çok fazla bir şey yazmayacağım usanıyorum. Yani acayip eğlenceli güzel bir diziydi finali de çok güzeldi :D 
Dizide en sevdiğim replik şuydu...
"Arzun.... Çocuklarıma gebe kalmak mı?!"
hahahah hala aklıma geldikçe gülüyorum :D
Bi de gif koyam eksik kalmasın :D


Son olarak da... Geçen tumblr'da dolanırken Another'ın filminin olduğunu öğrendimdi.
Aman ben onu izleyemem kieee... Çok korkunçtur kaldırmam ben onu... Hem Türkçe altyazısı da yokmuş ki diye düşünürkenn.. bir baktım enee çoktan İngilizce altyazılı izlemeye başlamışım bile :D

Pek sevmedim. Animesinin yanından geçemez. Bazı olayların sıraları farklı, olayların oluş şekilleri farklı..
Mesela animesinde kız elinde şemsiyeyle merdivenlerden inerken ayağı kayıp şemsiyenin üzerine düşerken, filminde yine şemsiyeyle gelen bir ölüm ama daha farklı bir şekilde ölüyordu.
Beklentimin çok altında bir filmdi. çok midem bulanır diye düşünmüştüm amaa... cıks değil sevmedim olmamış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder