23 Nisan 2013 Salı

Omma Appa Getleman !!! .... Ve Örtmen Hanbyul... #MusicNote 16

İviitt Blah Blah 6'da yine Korece öğrenmeye devam ediyoruz...


Bu haftaki ödevimiz  보고 싶어요...Ödevimi yaptımm yolladımm teteyy. Örtmenim benim çalışkan biri olduğumu görsünnn :P
Bu videoyla beraber yakın bir zamanda albüm çıkarabilecekleri haberini de alınca pek sevindirik oldum ^^
3.15'deki gülüşünü açıp açıp baştan izliyorum koca ağız :D ♥

Ve Haftanın cover'ı Madıaa Fadıaa Centılmennn...


 Şarkı biraz garip olmuş pek gentleman gibi değil sanki ama fena da değil ablamla kardeşim sevmediler ama benim için o kadar da kötü değil bir kaç kere daha dinlemem lazım :D:D ama iyi yaa fena değil..Hatta sevdim yaa ben :D:D ♥ Hele 39. dakikada çalan gitar sesi... beni benden aldı resmen harika bayıldım o sese ♥♥♥
O değil de asıl klip muhteşem olmuş harika olmuş fevkalade olmuş :D:D


Han Byul 
-Hanbyul dansı pek öğrenememiş haha :D
-Direk dansı!!! asdfghj bir şey demiyorum cidden :D:D Çok fenalar Kyumin'le ikisi :D 
-Yalnız Gangnam dansını ben Hanbyul'dan daha güzel yapıyorum eminim :D:D 


Kyu Min
- Klibin başında Kyumin'i tanıyamadım desem! asdfgh :D Hayır bu çocuk böyle miydi ki ağzı gözü kaymış ama çok şeker olmuş :D:D
-56. dakikada en güzel dansı kyumin yapıyor ama.
-1.37'deki söylediği kısımı çok sevdim :D

Young Jun 
-Grubun lideri youngjun ağır abi... cidden ağır abi ya da ne denirrr... kalas.. odun? :S bilmiyorum haha ya da biraz çekingen :S her neyse öyle işte :D. 56. dakikadaki dansta hiç kendini kasmıyor :D hayır kafayı bile çevirtmiyor haha :D sonra da kenara çekildi safoz :D
-1 24.'de iyi o kadarını yapabildin :D:D salak .. sakin durgun çocuk ama seviyorum yaa :D 

Gwang Yeon
Bu videoda kendine has bir dans şekli gelişirmiş hayran kaldım kendisine her görüşümde gülmekten kendimi alamadım hele son seferki dansında krize girdim :D:D

1.42 dakikaya uzun süre nefessiz güldüm :D:D harikalar :D Su fışkırtma sahnesinde koptum :D 2.20'deki dans favorim ama :D Kyumin karga gibi :D Hanbyul'un ağzı bir dakika kapanmıyor :D
Bu arada fark ettim ki Hyo Seok hakkında hiç bir şey yazmamışım :/ Onu da severim ama videoda pek konuşmaya değer bir şeyi yok :D Ama yine de severim kendisini ^^ Doojoon+G.O karışımı kendisi :D

Neyse bu kadan işti :D Haftanın cover'ı içinde sanırım iki seçenek sunmuşlar ya "Jason Mraz - I Won't Give Up" ki hiç sevmedim >< inşallah bu olmaz.. ya da "Bruno Mars - It Will Rain" inşallah bu şarkı olur çok güzel şarkı hele Hanbyul Bruno şarkılarını çok güzel söylüyor bence kesinlikle Bruno'nunkini söylemeli ><
Gülülülüüüüüü 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder