15 Mart 2013 Cuma

Şu Sıralar Ben #MusicNote 10


Ben ne yapıyorum bu sıralar... Bol bol dışarıda arkadaşlarımla buluşuyorum, sınav hazırlıklarımı neredeyse tamamladım her günüm dolu dolu mükemmel geçiyor çok mutluyum huzurluyum ^_______^... Tırrrtttt hepsi yalan haha her zamanki gibi yine evdeyim yine evdeyim. Ah yalan söylemiş olmayayım, sabahları öğlene kadar ve akşamları evden dışarı çıkıyorum! Tabii... evin altındaki dükkana yemek yapmaya bulaşık yıkamaya çıkçıkıçıkçık çok zevkli asdgsfhv neyse sınav da geldi çattı adam gibi çalışmadım bile iyi halt ettim değil mi? Kocaman alkışlar benim için gelsin tişikkirlir ^^ Harıl harıl çalış olmuyor bu defa koyverdim gitti bakalım belki ters etki yapar. Sınav esnasında birden beynimde şimşekler çakar senelerdir çalıştıklarım beynime hücum eder bakmışsın sınavı kazanmışım ha olmamı? Yani düşününce örneklerim de var! yok değil... Ben çalışırım çalışırım başkaları çalışmaz arkadaşlarıyla dolaşır durur sınav sonucu ne? Ben kalmışım ortada affedersiniz şey gibi diğerleri kazanmış üni'yi.... Neyse aman yaa ben ne için geldim neler anlatıyorum :P
~~~
Son zamanlarda iki film izledim My tutor friend 2 ve Runway Cop 
Sonracııma tee ramazandayken babamla gaksital izliyorduk. Tam final yapacağımız sırada pc bozuldu ve uzun bir süre bilgisayarsız kaldıkdı. Sonra akrabadan monitör bulduk ama ekran küçük babam onunla altyazılarını okuyamaz yeni monitör alırız sonra finalleriz diye düşündük sonra düşündük ki dizinin finali çok ağlakmış biz babamızın yanında izleyemez ağlayamayız sonra bir ara izleri diyeee diyee diyeee daha geçen hafta mı finalini izledik ne :D:D
Diziyi bekletee bekletee bekletee anladık ki biz dizinin o ruhunu kaybetmişiz. Bir de izlediğimiz zaman 3 kardeşinde içine bir şey kaçmış gibi ota mota gülme modundayken izleyince dizinin finali de ağlamak da yalan oldu :D Artık izlemeyen yoktur heralde varsa da kısa bir spoi geçeceğim dikkaattt...
Kız orada vurulmuş maskeli almış kızı kucağında taşıyor bizim kafa kızın ayakkabısına çalışıyor "Aaa ayakkabı çook güzeell :3 " Orda millet birbirini vuruyor ölen ölene bizim kafa uçmuş kahkaha atan atana o.O izlediğimiz gün yazsaydım çok malzeme çıkardı ama unutmuşum bak. Ama Shunji'nin kendini vurmasına üzüldüm :( .... Spoi bittiiiii....
~~~
Bu arada Led Apple'ın bu haftaki cover'ını te ilk çıktığı gün yazacaktım kaldı bugüne :D 
Yalnız bu diğerlerinden biraz farklı ne açısından farklı.. Sanki cover için klip değil de klip için cover yapmışlar gibi haha ama güzel beğendim devam :D yalnız oyunculuklarını geliştirmeleri için daha çok fırın ekmek yemeleri lazım bence :D yine geçenlerde Byul'la telde konuşurken dedi bana :D coverlar içinde en çok izlenen Hanbyul'un Bruno Mars cover'ı imiş o yüzden 11. cover yine Bruno Mars'ın bir şarkısından olacak Hanbyul da solo söyleyecekmiş...
~~~
FBND bittikten sonra Jinrak için başka bir diziye başladıkdı. Pick The Stars bitirince yazacağım onu. Ama orada bir velet var pa rang çok tattlııı :D:D ...
Dün de Ad Genius Lee Tae Baek'a başladık 1 bölüm izledik bakalım...


U-Kiss'in son albümünün klibiyle veda edeyim ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder