22 Mart 2013 Cuma

Şu Bu Oooo #MusicNote 11

Haftanın cover'ı geldii :):) Bruno Mars'ın I was your man şarkısı

Dürüst olayım şarkıyı pek sevmiyorum ama yine de fena değil. Hanbyul çok güzel söylemiş ^^ Hanbyul için dinlenir :D Bir de şarkıyı söyledikten sonra artiz artiz odadan çıkarken az daha kıçıyla piyano mudur nedir onu düşürecekti çok güldüm hahaha :D:D

Dün Youtube Led Apple'ın orjinal youtube hesabını silmişti. ihlal mihlal bir şeyler diyordu.Sebebini tam olarak anlayamadım :S
 Resmen şok oldumdu böyle bir moral bozukluğu bir üzüntü falan dersiniz hesap benim yüzümden kapanmış :D neyse ki bugün güzel haberi okudum düzeltmişler Led Apple'ım geri geldi ^^ bir derin nefes aldım nasıl rahatladım anlatamam  ^^ ♥
~~~
Sınava çalışmadım çalışmadım sınav geldi çattı 2-3 gündür pek sevgili komşu kızımız Esra bana matematik çalıştırıyor :D Bu sene kazanırsam Esra sayesinde olur :D Bakalım ne olacak.

Esra'ya Death Note izletmeye başladık.Başlangıç olarak 10 bölüm izledik... Herkeste de olduğu gibi yan etkileri Esra'yı da sardı :D L şapır şupur dondurma yerken Esra daha fazla dayanamadı kardeşimi hemen bakkala yolladı haha :D Bugün iyi çatlama sınırıma geldim :D L ve Esra'ya teşekkür ediyorum senenin ilk dondurmasını yedim :D Ardından krakerler, kahve ve karamelli patlamış mısır o.O uhh asghdhf




~~~
2 gündür bu şarkıyı dinliyorum

Normalde sevmem 1D'i ama bu şarkıyı çok güzel söylemişler ve klip de çok eğlenceli olmuş ilk defa çok sempatik geldiler bana ^^ Zaten önceden de anti değildim haha 
~~~
Bu arada bir de Ad Genius Lee Tae Baek'i izlemeye başladık. Fena değil biraz ağır ilerliyor sanki ama baş roldeki Tae baek bunca zamandır nerelerdeymiş yahuuu fena sevdim kendisini :D:D ♥ Zaten adamı görür görmez birilerine benzettim ama çıkarmam uzun sürdü :D İlk olarak benim Capon'um Hiroki Narimiya'ya çok benzettik :D Resimlerde falan değil ama konuşurken falan ağız yapısı acayip benziyor hatta bazen gözümün önüne Narimiya geliyor :D Sonra ara ara  az da olsa Song Jong Ho'ya benzettim ama sonradan asıl benzettiğim diğer kişi geldi aklıma :D 2pm Junhooo :D:D
Yani özetlersek Narimiya Hiroki + Lee Junho = Tae Baek (Jin Goo)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder