26 Mart 2013 Salı

Hanbyul'un Dırdırları 2 & Haftanın Cover'ı #MusicNote 12

Evett kendini beğenmiş şımarık Hanbyul'un 2. Blah Blah'ını sonunda izleyebildim :D Altyazılı videoyu daha yüklenirken yakaladım haha ilk tıkladığımda açılmadı ikinci deneyişimde açıldı asdf o kadar sabırsızlıkla beklemişim yani :D  Altyazısız izleyemiyorum :D:D O halde hemen incelemeye geçiyorum :D


Bir defa o ilk baştaki salakça anlamsız bakışını her görüşümde sanki bana bakıyormuş gibi hissediyorum haha Ama sen her zaman yap devam et yani :D

Giriş yaparken neden şımarık kendini beğenmiş dediğimi video'yu izleyince anlarsınız misalll 00:36 bakınız.... "my brain is better than yours" !!.... Ve daha niceleri video boyunca kendini beğenmişliğini görebilirsiniz :D Ukalaaa!!!.... Bir de tehdit etmiyor mu beğeni sayısı izlenme sayısı düşük olursa bir daha Blah Blah yapmayacağım diyee...! o.O ERGEN DETECTED!!! beğen duvarına geleyim asdgdf :P

 Yine 6.40. dakikada kameraya uzun bir bakış atıyor ya hani.. o bakıyor ben bakıyorum o bakıyor ben bakıyorum falan.. ya yeminle sanki bana bakıyor karşılıklı bakışıyormuşuz gibi hissediyorum birden kahkaha patlatıveriyorum :D kendime çeki düzen veresim geliyor falan ahahah :D:D 6.50'deki gülüşü eşittir benim gülüşüm haha :D

9:29'da Lee Hi şarkısını söylüyor çok beğendim bence It's over şarkısını da cover yapmalılar harika olur :D ♥

Ve son olarak da 10:48'deki bakışıı...Yine bakıyor salak salakk ♥ Ve Girls Day'in son şarkısının dansıı haha :D:D Harika yaaa :D ♥ Bir de utanırmış asddfggd..... Şarkı çok güzel ama dans birazzz.... Bence o dansı sadece Hanbyul yapsın asgdgf :D Klip için...
Altyazılı videosu için...


Bu gif çok güzel olmuş haha :D:D 



Vee hafanın cover'ı da geldi yine yüklenişinin saniyesinde yakaladım asjdf :D bakayım yüklemişler mi diye bir gittim sadece 40 saniye önce yüklemişler Tühh bu sefer geciktim bak :D 


Çok beğendim çok güzel söylemişler ve videonun başında harika bir sürpriz hazırlamışlarr :D ♥ Led Apple'mın bücürlük zamanlarıı :D ♥ Çok tatlılar hepsini çıkaramasam da bazılarını tahmin ettim kim kim diye ama keşke yazsalarmış altlarına :D
Gelecek haftanın cover'ını sabırsızlıkla bekliyorum çünkü küçükken okul sıralarında dumdumtıss dumdumtıss diye çaldığımız wee will wee will rock youuu şarkısını söyleyeceklerrr :D ♥ 
Bir de LeddApple'dan şu notu ileteyim sizee

"Oh! And if you have noticed, profits are made from the advertisements that appear as you play Music Note~~
All the proceeds that are made will be donated to "Save The Children"!! Wow!!
The more people that view our video, the more money that is donated.
Please click the LIKE and SHARE buttons to listen to Led apple's music and donate together.
Everyone click!! GOGO!!"

Yani izleyin izlettirin :D Güzel niyetler var bu işte ♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder