18 Mart 2013 Pazartesi

Hanbyul'un Dırdırları 1

Tamamen amaçsız bir yazı olup, hatta yazmama bile gerek olmayan ama işte canım istedi diye yazdığım video hakkındaki yorumlarım. İsterseniz okumayabilirsiniz size kalmış :D
....
Son zamanlarda sürekli Led Apple ile ilgili kısa da olsa yazılar yazıyorum ivit. Aslında sadece her hafta coverlarından bahsedecektim yani öyle düşünüyordum ama acaba bir de araya bir "Hanbyul's blah blah" mı girecek :D
Şimdilik sadece tek bir video var ve ilk video Hanbyul kendince dırdır yapıyor falan eğer tepkiler istediği gibi olursa sürekli yapmayı düşünüyormuş. Bence her hafta yapsın bana iyi eğlence çıktı yine :D...
Aslında video dün eklendi, Hanbyul da sağ olsun ingilizce konuşuyorrrr daa insan benim gibi ingilizce özürlüsü olunca kulaktan anlayamıyorum :D İllada yazı lazım bana :D Bu durumda daHJSubTeam hızır gibi yetişip bugün videoyu altyazılı yüklemiş sağ olsun var olsun :D ♥ Bu vesileyle de telaffuzları kapıyorum iyi oluyor ingilizce altyazılı ingilizce bir şeyler izlemek :D 



Harlem Shake'i aslında hiç sevmem. Mantıksız saçma garip bir şey ama Hanbyul'un tek kişilik Harlem Shake'i harika! Bayıldım gül gül öldüm hehe :D:D Grup olarak da yapacaklarmış onu da bekliyorum :D #Gif

Sırada ki cover yine Bruno Mars'dan olacaktı yine diyorum çünkü önceden bir şarkısını daha cover yapmıştı. Hanbyul'un seçimine dil uzatanlara güzel cevap vermiş kısaca ben bildiğimi okurum demiş haha yalnız 3:50 saniyedeki o hareket harikaydı :D küçük çocuklar gibi :D

06:26. saniyede yaptığı Sistar19 dansından sonra "Orası kirliydi ben de temizledim" açıklamasına koptum :D #Gif

7:42'de ki gördüğümüz ifade yaptığı saçmalığa bir açıklama getirememesi sonucu oluşuyor haha :D

Şunu da fark ettim çok fazla "Neyse" diyor. 10 dakikalık videoda 13 defa neyse dedi haha :D bu yönden birbirimize benziyoruz asdfgh ben de çok kullanırım kkk
~~~
Önceden de sezinlemiştim ama bu video ile tamam artık eminim bu çocuk Hiperaktif ! Özürlü salak şey :D ♥
Bir de Bruno Mars'ın When i was your man şarkısına cover yapacaktı ama keşke Locked out of heaven şarkısını söyleseymiş.
Neyyseeeeh bitti bu kadar~~~




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder