4 Şubat 2013 Pazartesi

OoouuMaayyGaaaa....


Uzun zamandır anime izlemiyordum. En son Another'dan 4 bölüm izleyip bırakmıştım. Geçenlerde ablamı anime izlerken görünce birden benim de anime izleyesim geldi ve Another'ı bitirmeye karar verdim ve bitirdim. Aslında konusunu tam olarak anlayamamıştım. Neyin laneti bu, tam olarak başlamasına sebep olan şey ne ve niye?! (Ya da ilk 4 bölümünü izleyip uzun ara vermem de bu nedenleri unutmama sebep olmuş olabilir.) Ama o ölüm sahneleri cidden çok güzeldi kan dehşet huuu :D Akıcıydı. Çoğu yerde ağzım açık izledim :D Birilerinden şüphelenmemiz gerekiyordu ve ben de neredeyse herkesten şüphelendim :D:D... Neyse sonuçta güzel animeydi....
Bu sıralar çok fazla aynı anda izlediğimiz diziler var.. Yan tarafta listede göründüğü gibi Full House 2 hala bitmedi. Ojakgyo Brothers'a bir hız başladık küçük bir ara vermeye karar verince o ara bir türlü bitmedi. Chungdamdong Alice'den sanırım 11 bölüm izledik çok güzel giderken, sürekli Tumblr'da giflerini gördüğüm Flower Boy Next Door'u daha fazla erteleyemedik ve FBND'a geçiş yaptık Tesadüfen Eva'nın blogunda bu yazıyı okuyunca birden Japon dizisi izleme isteği uyandı ve Asuko March'a da başladık :D:D... Umutluyum hepsini bitireceğiz :D (31.01.2013)
.......
Asuko March bittiii... :D

Dizideki neredeyse herkes çok şirindi bütün oyuncularını sevdim :D Ama içlerinden biiriisiii :D:D:D Tamaki'yi görrrdümm... ♥o♥ Dizinin başından sonuna kadar gözüm ondaydı :D Japonlara göre çok çok yakışıklı. Japonlarda böylesin, bulmak zor ashjkdhf :D:D Zaten Japonlara da çok benzemiyor o.O Kendisi mimikleri aynı No min Woo'ya benziyordu :D Bazen de No Min Woo, Kim Jae Wook karışımı gibiydi :D... Narimiya Hiroki'den sonra bulduğum ikinci Capon aşkım Kento Kaku :D:D Kaşı gözü maşallah haha :D Tam bu yazıyı yazarken üstüne Fırat'ın attığı twit denk geldi :D:D "Sevdiğimiz insanları bizden başka kimse sevmesin ya. Banane yeaa tükürürüm bak!" tükürürüm bak haa asdghfh :DD:D

Kız hali de bir başka şirindi ama hahahaha:D:D:D
....
Flower Boy Next Door'da da Jin Rak'ı çok sevdim :D Shin hye ona gitmeli >.< Jin Rak daha çok hak ediyor hem hıh cıkcık Tükürürüm bak haaa asdghhfghjk :D:D Neyse tükürmeyeyim hadi haha :D:D:D :D

Eğer senaristi ters köşe yapmazsa Shinhye Yun'a gedecek >< Ama ben Jin Rak'ı istiyorum >< Ne yapsam Reply 1997'deki anne gibi dizinin senaristine telefon sapıklığı mı yapsam :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder