4 Aralık 2012 Salı

Geçmişe Götüren Dizi "Reply 1997" ♥ :)

Reply 1997 de bittii.... Çok güzel bir diziydi beeehhh :D ♥ Bütün oyuncular harika seçilmiş :) Dizi başlarda biraz sıktı şöyle bir 4 bölüm falan yani eh işte orta halliydi.. Ama sonra çok sevmeye başladık ^^
Dizide tek tanıdıklarım baba ve Tae Woong (Song Jong Ho) idi. Zaten JongHo'yu dizide görünce bir sevindim bir sevindim hehe :D Neyse şöyle kısa kısa fikirlerimi yazayım.
..................................................
Si won  Kız; A pink üyesiymiş adını çok duyardım bu vesileyle tanımış oldum. sesi de güzelmiş oyunculuğu da güzeldi, bir de şu hayran olma şeysi var... Şükür ki o derece manyaklaşmadım henüz :D
.................................................................

Yoon Jae.. oyunculuğu güzel ama pek sevemedim kendisini sadece bu çıldırdığı delirdiği anlarda verdiği ani tepkilerde cidden çok hoşuma gitti :)
..............................................................
Hoyaaa Hoyaa Hoyyaaa... hihi dizide en çok sevdiklerimden birisi Hoya ^^ Başlarda pek sevmedim.. Hoş başlarken neredeyse hiç bir oyuncuyu sevmemiştim sanırım bunun sebebi tanımadığım içindi. Ama sonradan cidden çok sevdim pek sempatik pek datlı :D Bundan sonra başka dizilerde de bol bol görmek isterim ^^ ♥
********
****
*
......Spoiler.....

Dizideki en masum en sessiz belki de gay olduğu için en çok çeken arkadaştı kendisi :( Dizinin sonunda düzelmesini, bir kız arkadaşı olmasını istemiştim ama finalde bunun ilişkisine pek girilmediği için anlayamadım öyle mi kaldı yoksa değişti mi diye... Bir yerde bir kızla çıkıyor yazıyordu ama kız mız görünmedi neyse Gay (filmdeeee) olduğu halde en çok Hoya'yı sevdim :D ♥ En çok da Hoya'ya acıdım :(
*
****
*********
.........................................
En sevdiklerimden bir diğer arkadaş da bu ^^ Ne diyeyim... En salaklarıydı, sap geldi sap gitti :D sanal bebişinin g.tünü temizledi durdu :D Şirindi hoştu :D yani öyle :D
..............................................................
Hak Chan... Yaşı bayaa varmış ama cidden küçük göstermiş nedense önce bunu yazasım geldi o.O Sapık Hakçoş ne olcak bir garip insan :/ Çelişkili malak :D ama iyiydi yani :D Sevdim kendisini de
.............................................
Si won'un en iyi arkadaşı, ilk "Derin Köklü Ağaç"da görmüştüm kendisini. Burada da sevdim kendisini iyiydi yani ne diyeyim :D
....................................................
Veee..... Benim Kırmızılı Şeytan'ım Song Jong Ho ♥ :D
İlk başlarda bu rolü kendisine pek yakıştıramadım, çünkü ilk onu şeytan olarak görmüş sevmiştim Princess man'de :D Ama sonraları biraz daha açıldığı için rol adama cuk oturmuş harika olmuştu ♥ Bu dizide kendisini görmek beni çok sevindirdiydi :D ♥ 
************
******
*
........Spoiler.......
Si won'la Tae woong'un beraber olmasını isterdim hem de çookk :(  Tamam 90'lı yıllarda belki abi kardeş gibi duruyorlardı ama 2012 yılında kızla birbirlerine çok yakıştırmıştım :D Dizinin sonunda hayal kırıklığına uğradım bu yüzden :( Bu arada sanki başka kız yokmuş gibi hep o ailenin kızlarına vuruluyor yazııkk :D
*
****
**********
.........................................
Böyle işte... Zaten yazdıklarımdan da belli oluyor ama yine de yazayım. Diziden bana kalanlar.♥ :D
*************
********
***
*
Son sahne çok güzeldi ^_____^
Si won'un evinde maç izlerken :D
Bu sahnede de çok gülmüştük yazık çocuk işkence çekti resmen :D
İşte bu yüzden sap geldin sap gidiyorsun :D
İşte karşınızda ben...
Bir zamanlar ben hahaha :D
Salak sen anca git sanal bebişinin götünü temizle haha :D
Yoon Jae Kissıııııııııı :D:D:D:D:D
~~~~~~~~
Veeeeee bir ara Boohwal çaldı dizide işte o an kendimi zor tuttum ağlamamak için :)
(Video'yu eklemeyi çok denedim kriz geçirdim ama olmadı işte linki)
http://www.youtube.com/watch?v=QIRwGw06JPs

1 yorum:

  1. En sevdiğim kore dizisi olarak yorumlarının çoğun beğendim sadece diziyi izleme sebebim olan Seo In guk um dışında

    YanıtlaSil