12 Eylül 2012 Çarşamba

Yeni monitör ♥ :P

huuuu bu son 2 günüm çok dolu dolu geçti :D Dün önce çarşıya çıkıp monitöre kablo aldım. Aylardır dışarı çıkmadığım için biraz da yolu uzattım yavaş yavaş geldim eve :P Eve geldikten hemen 1 saat sonra babamla pazara çıktım. Önce mırın kırın ettim ben gitmem eve daha yeni geldim yorgunum falan deyii ama gidecek adam olmayınca ne yaparsın yine ben gittim. Ama iyi ki de gitmişim. Aylardır görmediğim arkadaşımı gördüm. :D Evde de gel yemeği hazırla bulaşıkları yıka -.- canım çıktı uzun zamandır bu kadar yorulmamıştım -.- Bugün de babamla dişçiye gittik. Otobüste kulaklıkla Chammak Challo dinlerken az daha kendimi tutamayıp kafa omuz sallanacaktım hehe :P Neyse efenim i,şte dolu dolu iki günüm böyleydi :D

Monitöre kablo aldık ama cık sorun kabloda değil monitörün kendisindeymiş T.T Tam bilgisayarsızlıktan kafayı yiyecekkennn aklımıza geldi triinnkkk bizim çatıdaki eski monitör ne güne duruyor :D

Maşşşşaalllaaah yavrucuğuma canavar kibin :D Gözleri biraz yoruyor ama olsun :D Dayım sağolsun :D
Bu arada Shahrukh'cuumun yeni filminin afişi ve adı açıklandı teytey ♥

Katrina değil de Anushka başrol olsun ne olur. :(
...
Neyse böyle işte Shahrukh'la olan aşkımız tüm hızıylan devam ediyor ♥ :D Bu kadan yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder