28 Ağustos 2012 Salı

Başlıksız yazı :/

Kitap okumak istiyorum :( Şöyle güzel, gerilim, macera falan filan mesela bir oniki bir şah mat olabilir. Ancak elimdeki kitap Siyah güller. Bir türlü başlayamadım. Uzun zamandır da kitap okumadım huff :/
~~~
Yaklaşık 2 aydır, son yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere de Shah Rukh fırtınası sardı bizi. Geçen Swades filmini izliyorduk yarım kalmıştı. Akrabamızın küçük kızı Esma (9) da izin aldı bizde kalmaya geldi. Gece Swades'in yarısından sonrasını izlemeye devam ettik Esma da bizimle beraber izledi. Sabah da yine Shah Rukh'un bir klibini izliyorduk.


Esma birden "Bu adamın adı ne?! Adını yazarsam bu şarkıları çıkar mı?! Ben çok sevdim bu adamı :3" Deyince bir kahkaha attık haha Benden bir liste kopardı zilli. Eve gidince annesine anlatmış. "Anne baksana ne kadar güzel şarkıları var." falan :D Bizdeyken de kardeşime "Adamın sesi çok güzel :O Hint şarkıları çok güzel" falan demiş hihi. Yavrucum o ses Shahrukh'un değil :D Neyse... Sen git bir de arkadaşına anlat "Bir tane Hintli adam var görsen aşık olursun" :O :O İşte bu lafına şok oldum ahaha :D Adam 7'den 70'e herkesi büyülüyor yahuu ♥♥♥ kkk
~~~
Şu son 2 aydır bilgisayarımız hep böyle.Bir yarısında kendi işlerimizi hallederken (blog, twitter, facebook, okey oyna, araştırma yap ne istersen hihi ) diğer tarafta ise şarkılar videolar oynamakta :D Böyle böyle Şarkılardaki sahneleri ezberlemiş olduk haha :D Anlayacağınız manyak olduk :P Ama halimden memnunum :D

Bu arada ilk Salman filmini de izledik "Bodyguard" Salman da hoşumuza gitti. Ama daha finallemedik. Finali izleyecekken elektrikler kesildi öyş
~~~
Annem sürekli bize kızardı "Yeter ha! gavurların yüzüne bakıp durmayın" Korelileri seviyoruz diye. Shah Rukh'un yüzünü sıksık görmeye başlayınca annem bu sefer "başka adam yok mu hep bu adama bakıyorsunuz" demeye başladı. Biz "Anneeeee... bu gavur değil amaaaa.... Müslüman... sen gavurlara bakmayın diyordun al sana müslüman şimdi kızmaya hakkın yok!" haha annemin cevabı ise "Tamam canım bir şey demedik -.-" Annem bunun olacağını hiç düşünmemişti hohoho ...
Neyse yiter gidiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder