9 Nisan 2012 Pazartesi

Windstruck

Uzuunn zamandır adını çok duydum çok methettiler, ben de merak ediyordum ama afişini pek beğenmediğim için izleyesim gelmiyordu... Film izleyesim geldi netten film indireyim dedim net izin vermedi indiremedim.. Bakayım belki Pc'de izlemediğim film vardır izleyeyim dedim karşıma bu çıktı izledim bayıldım çok güzeldi T.T 

Ginna Jun'u daha önceden ilk "My sassy girl"de ve ardından "Daisy"de gördüm oyunculuğu güzel kendisi güzel ama bir türlü ısınamamıştım bu kadına ama bu filmi izledikten sonra fark ettim ki ben sevmişim bu kadını ya :D



"Ben Yanında Değilken Eğer Rüzgar Eserse, Bil Ki  O Benim."





Ve Bunun üzerine... 



Yarın kendime bir rüzgar gülü yapacağım :D

3 yorum:

  1. Windstruck filmi My Sassy Girl'ün devamı niteliğindedir bu arada..My Sassy Girl'de kızın ilk sevgilisi ölmüştü ve onun acısından sarhoş olu metroda Cha Tae Hyun la karşılaşmıştı..Windstrucktada filmin sonunda rüzgarla Gianna Jun'u metroya kadar götüren kişi Cha Tae Hyun'la karşılaştırmış ve ona emanet ettiğini söylemiştir ^^ Zaten My Sassy Girldede ölen gençle Cha'nın kuzen olduğunu görüyorduk ^^ Seri olarak ele alırsak mükemmel filmlerdir ^^

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir şeyler olduğunu duymuştum ama tam olarak bilmiyordum şimdi senin dediklerin gibi düşününce evet mükemmel uyum :D

    YanıtlaSil
  3. Selin sağolsun izlemiştim ben ikisini de o filmlerin ve ikisinin sonunda da ağzım açık kalmıştı :) bir rüzgar gülü de ben yapayım ;)

    YanıtlaSil