10 Nisan 2012 Salı

Bir Gecede Üç Fİlm

Dün tam 3 tane film bitirdim :D Tabii toplasan iki tanesi anca bir film ederdi haha :D 2 tanesi 1'er saat...Neyse...

İlk "Princess Hwapyung's Weight Loss"u izledim

Güzeldi beğendim zaten baş roldeki kızı da severim. :D 


 Kocası ve hizmetçisinin ilişkisi olduğunu öğrenince zayıflamaya karar veriyor :D

Zayıfllamasına yardımcı olan adam...
Filmde kocasına ceza vereceklerdi süreceklerdi falan ben de sevinmiştim bu hocasıyla beraber olacak diye hehe kocası tipsiz cıkcık Hocası da prensese böyle güzel güzel bakıyordu :D Sırtında bile taşımıştı yani haha :D

Ama gitti yine kocasına bizim hoca yalan oldu >.<


~~~

İkinci olarak "Kanojo to no Tadashii Asobikata" yani
"Bir Kızla Oynamanın Doğru Şekli"

Beğenmedim Konu zaten baştan saçma ve zaten filmde 45 dk.
Film bittiğinde dediğim tek şey "Neydi bu şimdi?! :S" Tırt yani

~~~

Son olarak da "Highway Star"ı izledim 



Çok beğendim Rockçı adamı Popçu adama çevirdiler haha :D


Bu da fragmanı 


Filmde söylenen şarkı da çok hoşuma gitti hem trot versiyonu hem de rock versiyonu :D

Bu filmden 


Bunlar da orjinalleri ...

Trot versiyon


Rock versiyon


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder