21 Mart 2012 Çarşamba

Güzel Bir Gün

Taze taze yazacaktım, başladım yarım kaldı, sonra devam etmeye usandım. Bu zamana kaldı. :D O zaman şöyle kısa bir özet geçeyim... :D




... Sinemaya "Fetih 1453" e gittik ^^ Aslında bana kalsaydı erteletecektim. :D Dükkandan saat 12'de gelmiş yorulmuştum, hava da çok soğuktu, yağmur da yağıyordu, e birazda usanmıştım :D Ablama "bugün gitmeyek yeaaa" dedim :D Dinlemedi beni iyi ki de dinlememiş haha  :D Babam dükkanda, annem ise kurstaydı, yani evde kimse yoktu. Biz de hazırlanıp çekip kapıyı çıktık.. 


2.30'da ki seansa girdik. Fetih 1453 filmi ile beraber sinemaya ilk gidişimin heyecanı bir araya gelince... :D:D:D kalbim kum kum kumm :D:D:D   Film'e tek kelimeyle bayıldım. Günlerdir sahneler gözümün önünde uçuşuyor. Oradan padişah çıkıyor, buradan  Ulubatlı geliyor, karşıdan lağımcılar, beri taraftan askerler... :D Favorim Padişaahh :D ....İzlerken o lağımcıların tüneli patlattıklarında ve top atılırken çıkan seslerle beraber salonun yankılanması ve yankı sonucu bizim titrememiz of mükemmeldi... 


Evet sinemaya ilk defa gittim geç oldu biraz da güç oldu kkk ama açılışı bu filmle yaptığım için kendimi şanslı sayıyorum :D... Neyse filmi izlerken telefon çaldı. Babam arıyor... Açmadık filmi bölüp konuşamam. Mola verildi ablam aradı babamı niye aradınız diye meğer annem eve gelmiş, anahtarı yokmuş, babamın anahtarı da evde kalmış, dolayısıyla annem kapıda kalmış kkk o gün de soğuktu :D 


Neyse filme devam ettik çıkışta KAHVALTIMIZI yaptık :D Evet kahvaltı :D [Sabahları dükkana bir şey yemeden iner bir şey yemeden tekrar eve çıkarım :D Filme yetişmek için evden de yemek yemeden çıktık.] Saat 5.30 - 6 civarı hamburger kızartma ile kahvaltımızı yaptık üstüne de dondurma oh miss 


:D Hava çoktan kararmaya başlamıştı bizi bir telaş sardı :D Çünkü Gebze Center'a bundan önce sadece iki defa onda da tek başımıza değil... yani açıkçası Center'a gidişi kolaydı ama geri dönüşü bilmiyorduk :D Dışarı bir çıktık etraf kar olmuş :O dedim noooluyor yahu içeri girerken yağmur yağıyordu şimdi kar var :D... neyse başladık yürümeye bir durağa gittik.. "şurdan geçiyor mu dolmuş?" diye kızın kendinden haberi yok püüü ona sor buna sor bulamıyoruz şoförlere soruyoruz onlar da bilmiyor dedik aha kaybolduk dönemiyoruz haha :D neyse ne yaptık  ettik yürüye yürüye Çoban Mustafa Paşa Camii'nin oraya geldik ordan gerisini de zaten biliyorduk kkk :D Neyse eve geldik... 


Hani annem kapıda kalmıştı ya :D babam bizim dış kapının yanında tek kanat bir pencere var onu sökmüş hahah :D annem öyle içeri girebilmiş hhahahaha :D:D:D.....
Eve gelince ilk işim gazetelerden filmin afişini arayıp bulmak oldu kkk günlüğümün arasına koyayım değil mi :D ...


Güyaa kısa bir özet geçecektim ama yine çenem düştü kkk :D Neyse iyidir iyi :D Bir kaç resim ekleyecektim ama şuan resimlerin olduğu pc'de değilim belki sonra eklerim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder