19 Eylül 2010 Pazar

Rüya..



Son günlerde sürekli blogumu açıyorum,tam yazacağım bişey oluyo yazamıyorum :S Nedendir bilmiyorum. Herneyse son zamanlarda ya çok fazla rüya görüyorum yada hepsini hatırlıyorum. Gördüğüm rüyaların anlamlarına bakmak bende alışkanlık haline geldi... En küçük şeye bile bakar oldum :P Genelde gördüğüm şeylerin anlamları ya maddi durumunuz iyi olacak diyor yada ona benzer iyi şeyler :S.. Neyse efenim gelelim bugün gördüğüm rüyaya.Belki yazmışımdır ama yazmamışta olabilirim üni.sınavından 314 almıştım ve ben öğretmenlik istediğim için ve bu puanında öğr.lik için yetmeyeceğini bildiğim içindir ki bu sene tercih yapmadım :P Rüyamda zaten bunun üzerineydi.
--Kendimi birden okulda buluyorum.İlk tarih öğretmenim olan 'İsmail Kaba' yı gördüm (şimdi anladım ki ben ne çok özlemişim öğretmenimi :'( )sınav sonuçları hakkında konuşuyoruz. öğretmen bana sınav sonuçlarının yanlış hazırlandığını baştan hesaplandığını söyledi.ve benim puanım aslında 314 değil 388 miş (ya da 400 lü birşey tam hatırlamıyorum)ve tercihler de puanın durumuna göre daha iyisine göre kaydırılma gibi bişe olacakmış(biraz saçma ama rüya işte ne yaparsın :P )Herşey iyi hoşta ben zaten tercih yapmamıştım :'( diyerektennn uyandım ...:P
Gelelim anlamlarına az önce baktım iyi gibiler :D

==>Pişmanlık-Rüyasında yaptığından pişmanlık duyan kişi birden sevinir. Karamsarlıktan kurtulur ve güveni artar.((İnşallah.. artsın artsın hehe..

==>Öğretmen-Rüyada öğretmeninizi görmek; kendinizi geliştireceğinize, işinizde başarıklar elde edeceğinize işarettir.

==>Okul- 1)Rüyada okul görmek, kültür bakımından yeni ve engin olanaklarla karşı karşıya kalacağınıza işarettir.
2)Rüyada okula gittiğinizi gördüyseniz, akademik kariyer yapacağınız ve itibar sahibi olacağınız anlamına gelir.
Sonuç olarak hepsini bir araya getirirsek ben şöyle birşey çıkardım,seneye sınavı kazanacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder