20 Eylül 2010 Pazartesi

Şarkılar

İçimde bir burukluk var :( Neden acaba... Neden olcak tabiki de okul yüzünden :'( bu sene ev kızı oldum :'( bu sene okula gidemeyeceğim :'( Ya ben okulu bu kadar çok mu seviyordum :S. Valla şimdi ağlayasım geldi. Sabah kardeşim okula gitti ona şöyle bi baktım okuldan düşüdüm de geçen sene bu zamanlar ben de okuldaydım,arkadaşlarımla beraberdim,öğretmenlerimi görmüştüm... Ahhh Ahhhh zor yaa... Nette okul hakkında kötü yorum yapanların hepsine öğütler vermek geliyor içimdeennn T-T
Neyse bu kadar duygusallık yeter sanırım... Bu kadarcık şey yazmak için gelmedim heralde :P Ne yazacaktım .... hıh Şu sıralar en çok dinlediğim şarkıları yazmak istiyorum ^^ işte ...

1)İnfected Mushroom - Becoming İnsane
-Önceden de bahsetmiştim.Nette dolaşırken buldum ve hoşuma gitti.Ne zaman dinlesem otomatikman kafam oynamaya başlıyor yerimde duramıyorum :P...



2)Jason Derulo - What İf
-Her gece yaptığım şey tv karşısına geçip zap yapmak bakarım eğer düzgün film falan yoksa direk şarkı kanallarına işte bunuda o sıralarda buldum. Bu da çok hoşma gidiyor.Klibide güzel T-T



3)Ashlee Simpson - Outta My Head
-Evet biliyorum epey eski şarkılardan birisi ben bunu 3 sene önce yabancı bir arkadaşımın myspacesinde çalarken keşfetmiştim ilk zamanlar sık sık,hergün hergün dinlerdim ne olduysa unutmuşum işte geçen bir kaç gün önce aklıma dank etti. Aaa şöyle bir şarkı vardı dimi fln hehe :P



4)Conjure One - Endless Dream
-Bunu da Omegle da tanıştığım birisi metal tarzını dinlediğimi söyleyince bunu önermişti.İlk dinlediğimde gerçekçi olmak gerekirse hiç hoşuma gitmemişti ama ardından 1-2 kez daha dinledikten sonra gerçekten çok hoşuma gitti ^^



5)Auburn - La La La
-Yine bunu da bir arkadaşım önerdi.İlk dinlediğim zaman pek birşey ifade etmemişti ama şimdi en sevdiğim şarkılardan bir tanesidir ^^kop kop hehe :P



6)Enrique Iglesias - I Like It
-Bunun hakkında ne açıklama yapabiilirim ki adam mükemmel ^^ Şarkısını yine tv dezap yaparken görmüştüm...



7)MBLQ - Y
-Bunu da arkadaşım önerdi. 5.şarkıyı öneren kişi hehe :P Daha doğrusu önermek değilde 3 klasör dolusu şarkı attı bana onların içinden.Neyse işte bunu da çok sevdim...



8)E.Via - Shake!
-Bu da arkadaşımın attığı klasörlerin içinden bir şarkı .. Bunu dinlerken kopmamak mümkün değil:D...

Aslında daha çok sevdiğim şarkılar var ama bunlar başı çekenler hehe :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder