29 Ağustos 2010 Pazar

29.Ağustos.2010 01:02

evet blog yine aklıma geldi .. yahu ben neden istediğim gibi blog yazamam anlamış değilim :S zor mu geliyor,yoksa gerçekten blog yazmak istemiyormuyum :S. çözmüş değilim ama yine de deneyeceğim^^. Neyse nerden aklıma geldi şimdi blog yazmak söyliyim hemen; nette dolaşırkene rasgele bi siteye girdim Allahım tam da istediğim gibi bir yermiş blogu günlük gibi yapmış.mükemmel öyle heveslendim ki dedim ''lenn neden ben blog yazamıyorum üstümde kara büyümü var acep :S '' hemen adını da belirteyim ''AyDi'' aslında yazdıklarını okuyunca kafa yapımızda dağlar kadar fark olsa da ben yine de sevdim. ^^ neyse efendim hmm ne anlatıyım ... evet tamamdır.




--- BLEACH ---
Hmmm sanırım bleach'e başlayalı 2 hafta mı oldu ne :S emin değilim şuan 104. bölmdeyim gayet güzel gidiyor^^ Gerçekten ben bu bleache takmış durumdayım hehe ^^ ne zaman pc başına geçsem direk olarak bleach videosunu doldurmakla başlıyorum işe .. resmen takıntı haline geldi benim için her karakterini araştırıyorum; kempachi, yoruichi,renji,matsumoto... uzayıp gidiyor :P ichigoya takmış durumdayım,:P diyorum ki acaba gerçekte de buna benzer birisi çıkarmı karşıma hehe .. ama nerdeee bende şans olsaydı zaten erkek doğarmışım :P of Allahım off ..acaba bi cosplay mi bulsam kendime ama o da zaten çakma :P istemez orda kalsın :P ...

1 yorum: