29 Ağustos 2010 Pazar

23:23 (Biri Beni Düşünüyooor ... hehe :P )

evet yine geldim ^^ içimden öyle çok yazı yazmak geliyorki ama inan ne yazacağımı daha doğrusu nereden başlayacağımı kestiremiyorum :P hmmm... şuan mini bacımın yaptığı çakma rameni yiyorum ehehe :P ramenin yerini tutmasa da idare eder nasıl yapmış becerikli bacım yağın içine evde ne kadar baharat varsa hepsinden doldurmuş. soya sosu da koymuş,suyunu da koyup kaynattıktan sonra;ramazan için hazırladığımız erişteleri atmış içine hehe^^ kötü değil ,orjinal ramen tadıda yok aslında ama iyi yenilir güzel olmuş :P önce yemek çubuklarıyla denedim ama cık olmuyo hehe ^^' zaten çok sıcak bide çubuklarla oynayınca iyice yakıyo hehe ^^' kaşığa dönüş yaptım :P.Onun dışında önceden bahsettiğim "AyDi" nin sitesinde gezinirken rasladığım bi şarkıyı indirdim :D meraktan :P "infected mushroom - vicious delicious" hmm nasılmış ..Tuhaf, ilginç ama kötü demiyorum güzel heralde 3. kez ardarda dinlediğime göre beğenmişim galiba. özellikle şarkının 3:45 inden sonraki sözlü yerleri hoşuma gitti :P nedense aklıma enrique iglesias geliyo hehe :D neyse neyse bu kadar yazıyorum az bleachimin başlangıç müziklerinden yükleyeyim :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder