31 Ağustos 2010 Salı

21:26

...

Her zamanki gibi yine İcigomu Bleach izliyordum 111. bölüm.Bir anda "wuuuaaaaa" diyesim geldi :P neden mi! E ichigonun babası da shinigamiymiş *0* şok yaşadım resmen.Olur olur da bu kadar mı olur yahu hehe:P İchigo'nun kız kardeşi görüyor,üç arkadaşının da özel güçleri var,e bundan bir bölüm öncede Orihime'nin kız arkadaşı Tatsuki-chan İchigo'nun shinigami halini gördü o zaman da şok yaşayıp "wuuuuu"lamıştım :P demekki bunda da var bişeler falan :P 111 de de babasını görünce artık dedim tamam hehe daha kimin özel güçleri çıkarsa çıksın şaşırmayacağım :P yaa bu arada benim ichigom safkan shinigami oldu iyi mi !hehe :P
Yaaa... :D şimdi tatsukinin fotolarını aruyordum ne gördüm !!! tatsuki de shinigami mi oluyormuş ben bilmiyordum nasıl gözümden kaçtı bu yaa ^^'Neyse aman zaten animenin başından beri bu kız çok hoşuma gidiyordu.İster görünüş açısından olsun,isterse karakter açısından olsun ^^ yani şöyle özetliyim Sevindim Sevindimmm.. ^^ TATSUKİ-CHANNN!!!... :p


hehe yaa son birşey daha ^^' ben bu tatsuki'nin fotolarına bakarkene başka fotolar daha gördüm.:D Renjiyle Tatsuki beraberlerdii... Acaba ilerde öle bişeymi olacak :S olursa ben buna daha çok sevinirim yaa ...:D Çok yakışırlar hehe renjiyle süper ikili olur bunlar :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder